اجرای چند تن از خوانندگان پاپ ایرانی برای همدردی با مردم افغانستان +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaاجرای چند تن از خوانندگان پاپ ایرانی برای همدردی با مردم افغانستان +ویدئو
اجرای چند تن از خوانندگان پاپ ایرانی برای همدردی با مردم افغانستان +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.08.2021
اشتراک
چند خواننده جوان ایرانی با اجرای آهنگ‌های افغانی، با مردم این کشور ابراز همدردی کردند.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهایی از اجرای ترانه‌های افغانی با لهجه‌ی افغانی توسط چند خواننده جوان ایرانی برای ابراز همدردی با مردم افغانستان برای شرایط بوجود آمده در این کشور، در فضای مجازی منتشر می‌شود که مورد استقبال کاربران زیادی قرار گرفته است.


رضا بهرام با بازخوانی ترانه معروف "شهر خالی" از امیرجان صبوری (خواننده، آهنگساز و ترانه‌ساز اهل افغانستان) با لهجه‌ی افغانی، ویدئویی از این اجرا در صفحه‌ی اینستاگرام خود منتشر کرد و در این پست نوشت: «با قلبی شکسته و چشمان خیس برای شما می‌خوانم و با تمام وجود با شما احساس همدردی می‌کنم. کاش می‌توانستیم کاری کنیم… به امید صلح و آزادی... برادر کوچک شما، رضا بهرام.»


سینا شعبانخانی و آرون افشار از دیگر خوانندگان پاپ ایران، هر یک به نوبه‌ی خود اجرایی برای همدردی با مردم افغانستان داشتند که ویدئوهای این دو نیز مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. آرون افشار با انتشار پستی در صفحه‌ی رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «تنها کاری که می‌تونم انجام بدم برای همدردی با مردم مظلوم افغانستان.»

View this post on Instagram

A post shared by Aron Afshar (@aronafshar)


کاربران بسیاری با تحسین این خوانندگان و تمجید از اجرای زیبای آنان عنوان می‌کنند حداقل کاری که مردم جهان می‌توانند برای مردم افغانستان انجام دهند همین احساس همدردی با این مردم در این شرایط غمناک و ناراحت‌کننده است.


جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند ای کاش این خوانندگان برای همدردی با مردم کشور خود نیز ترانه‌ای اجرا کنند و این قدر به مشکلات پیش آمده در میهن‌شان بی‌تفاوت نباشند. اما در مقابل این کاربران گروهی عنوان می‌کنند هنرمندان که نمی‌توانند جلوی گسترش کرونا و سایر مشکلات در کشور را بگیرند و بهتر است انگشت اتهامتان را به سوی مسئولان بی‌تدبیر بگیرید. برخی از کاربران نیز معتقدند این ترانه‌ها با صدای خوانندگان افغان بسیار زیباتر است چون آنها درد و رنج را لمس کرده‌اند و با حس و صدای آلوده به بغض و لهجه خودشان می‌خوانند که بسیار گوشنواز است و به دل می‌شیند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала