ابراز شرمندگی مجری تلویزیون از بیان واژه‌های نامتعارف به بانوی همکارش +ویدئو، عکس

© Fotolia / Andrey Burmakinابراز شرمندگی مجری تلویزیون از بیان واژه‌های نامتعارف به بانوی همکارش +ویدئو، عکس
ابراز شرمندگی مجری تلویزیون از بیان واژه‌های نامتعارف به بانوی همکارش +ویدئو، عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.08.2021
اشتراک
سید بشیر حسینی در گفت‌و‌گویی از رفتار خود در یک برنامه ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، عذرخواهی سید بشیر حسینی مجری شبکه سه سیما که در برنامه‌ دیگری به عنوان میهمان حضور داشت از مژده لواسانی مجری و همکارش به دلیل بیان کردن سخنان نامتعارف در ویژه برنامه‌ای که قبلا به مناسبت میلاد امام رضا(ع) پخش شده بود، با واکنش مثبت کاربران فضای مجازی همراه شده است.


سید بشیر حسینی در ابتدا با اعتراف به بد بودن صحبت‌هایی که در آن برنامه زده بود گفت: «بخشی از آن اشتباه، بزرگواری بود که مظلوم واقع شد، خانم لواسانی و اگر طرف مقابل من یک خانم نبودند، مثلا من و شما با هم گپ می‌زدیم، این واژه اینقدر نامتعارف جلوه نمی‌کرد و ایشان مظلوم واقع نمی‌شد.»


این مجری تلویزیون با ابراز شرمندگی و ظلمی که به همکار خود روا داشت، بیان کرد: «ایشان بانویی عفیف، پاکدامن و مجری کار بلد هستند که بخاطر بی‌دقتی کلامی من خیلی حرف‌های زشتی شنیدند، من شرمنده ایشان بوده‌ام، اما موقعیت رسانه‌ای من جوری نبود که بتوانم بیایم و ابراز شرمندگی جدی کنم.»


تعدادی از کاربران تحت تاثیر صحبت‌های این مجری، شرف، غیرت و مردانگی او را ستودنی دانستند و عده‌ای نیز با خوشحالی و نوشتن واژه‌های طنز آلود مانند عذرخواهی شیطون بلایی به اقدام جسورانه‌ مجری با وجدان واکنش نشان دادند. جمعی از کاربران نیز با گفتن واژه‌های کوچه بازاری مانند «دمش‌گرم» و ... ، مجری تلویزیون را تشویق کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала