تاثیر فوری ستاره آرژانتینی بر افزایش فالوورهای پیج پی اس جی‌ +عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر تاثیر فوری ستاره آرژانتینی بر افزایش فالوورهای پیج پی اس جی‌ +عکس
تاثیر فوری ستاره آرژانتینی بر افزایش فالوورهای پیج پی اس جی‌ +عکس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.08.2021
اشتراک
حضور مسی افزایش دو برابری فالورهای پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن را در پی داشته است.

به گرارش اسپوتنیک، پس از بستن قرار داد لیونل مسی با تیم پاری سن ژرمن فرانسوی، بالا رفتن تعداد فالور صفحه اینستاگرامی این تیم باشگاهی سوژه‌ای قابل توجه برای کاربران دنیای مجازی شده است. طرفداران مسی که بنظر می‌رسید پیگیر مسابقات تیم بارسلونا بودند، حالا با مشاهده آمار افزایش دو برابری تعداد دنبال کنندگان صفحه اینستاگرام پاری سن ژرمن می‌توان دریافت چیزی در حدود ۲۳ میلیون نفر با ملحق شدن ستاره فوتبال جهان به این باشگاه به دنبال کنندگان این تیم پیوسته‌اند.


این اتفاق از زمانی که لیونل مسی قرار داد خود را برای بازی در این باشگاه به مدت ۲ سال قطعی و امکان تمدید آن را تا سال سوم فراهم کرد، بر روی پیج اینستاگرام پاری سن ژرمن قابل مشاهده است.


تعدادی از کاربران مسی را مردی قدرتمند و با نفوذ دانسته که نیمی از فوتبال دوستان تنها به دلیل وجود او مسابقات را دنبال می‌کنند و عده‌ای دیگر لیونل مسی را دارای قدرتی خاص و ماورا می‌دانند. بعضی دیگر لحظات خروج مسی از بارسا تا بستن قرارداد با باشگاه فرانسوی پی اس جی را لحظات بس نفس گیر و طاقت‌فرسا برای هواداران مسی و بارسلونا بیان کردند و جمعی نیز خوشحالی هواداران پاری سن ژمن را زیر ذره بین برده و در مورد آن بحث و گفت و گو کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала