واکنش کاربران به خداحافظی اشکبار ستاره فوتبال آرژانتینی +ویدئو

© Sputnik / Vladimir Pesnya /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش کاربران به خداحافظی اشکبار ستاره فوتبال آرژانتینی +ویدئو
واکنش کاربران به خداحافظی اشکبار ستاره فوتبال آرژانتینی +ویدئو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.08.2021
اشتراک
صحبت‌های لیونل مسی با چشمان اشک‌آلود با تشویق اعضای تیم بارسلونا همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، خداحافظی لیونل مسی با چشمان اشک‌آلود در حضور اعضای تیم بارسلونا و در مقابل دوربین خبرنگاران، مورد توجه بسیاری از فوتبال دوستان قرار گرفت.

View this post on Instagram

A post shared by PSD Studios (@psd_studios)


لیونل مسی ستاره فوتبال آرژانتینی پس از ۲۱ سال حضور در تیم بارسلونا، حالا به دلیل قوانین لالیگا مجبور به ترک باشگاه بارسا شد. وی در این نشست خبری با چشمانی اشکبار از متقاعد شدنش درباره ماندن در بارسلونا سخن گفت و از باشگاه بارسلونا به عنوان خانه‌اش و خانه نام برده است.


وی در ادامه سخنرانی خود افزود: «می‌خواستم در بارسا بمانم و برنامه‌ام این بود، اما امروز بعد از گذراندن تمام زندگی‌ام در بارسلونا باید خداحافظی کنم. من واقعاً ناراحت هستم چون نمی‌خواهم بارسا را ترک کنم. من بارسلونا را دوست دارم و تصمیم داشتم بمانم، حتی قرارداد من آماده بود و هر کاری از دستم برمی‌آمد برای ماندنم انجام دادم»


وی در ادامه صحبت‌‌‌هایش درباره مشکلی که از سوی لالیگا برایش پیش آمده بود گفت: «قرارداد من بسته شده بود و همه کارها به خوبی انجام شده بود اما وقتی از تعطیلات برگشتم همه چیز تغییر کرده بود.»
وی در خصوص مقصد نهایی خود در پاسخ به خبرنگاران که گفته بودند آیا قصد دارید به پاری سن ژرمن بروید؟ گفت: «بله رفتن به پاری سن ژرمن یک احتمال است و در آینده راجع به آن حتما صحبت خواهیم کرد.»


تعدادی از کاربران ستاره فوتبال آرژانتینی را روح تیم بارسا دانستند و عده‌ای دیگر بارسلونا بدون مسی را بی‌فایده خواندند. بعضی از کاربران تحت تأثیر چشمان اشک آلود مسی با ابراز همدردی به وی واکنش نشان دادند اما جمعی دیگر اشک‌های لیونل مسی را بخاطر ثروتی که دارد بی‌معنی خواندند و اشک وی را به اشک تمساح تشبیه کردند. برخی دیگر از کاربران قوانین لالیگا را مورد انتقاد قرار دادند و تعدادی دیگر این قوانین را برای نظم بخشیدن به لیگ لالیگا دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала