واکنش‌ها به ماجرای قبر مجانی برای هر تهرانی +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش‌ها به ماجرای قبر مجانی برای هر تهرانی
واکنش‌ها به ماجرای قبر مجانی برای هر تهرانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
اشتراک
عضو شورای شهر تهران گفت برای هر تهرانی یک قبر مجانی درنظر گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، ناهید خداکرمی عضو شورای شهر تهران چند روز پیش خبر داد برای هر تهرانی یک قبر مجانی درنظر گرفته شده است، ولی هزینه کفن و دفن حدود ۵۰۰ هزار تومان است که از طرف خانواده‌ها پرداخت می‌شود. جمله‌ای که با واکنش بسیاری از کاربران به ویژه شهروندان تهرانی همراه شده است.


کاربران با ناراحتی عنوان می‌کنند هیچ جای دنیا تبلیغ مرگ نمی‌کنند و برای مردمشان تدارک قبر نمی‌بینند؛ در کجای دنیا در بحرانی‌ترین و تنش‌زاترین دوران به جای امیدواری به مردمانشان وعده قبر مجانی می‌دهند؟! این کاربران همچنین عنوان می‌کنند در حالیکه ۶ ماه پیش وعده واکسن مجانی و واکسینه شدن همه را به مردم می‌دادند اکنون با پررویی می‌گویند که برای شما قبر مجانی درنظر گرفته شده است.


بسیاری از کاربران با دلخوری و کنایه عنوان می‌کنند حالا که قبر مجانی می‌دهند دیگر بهانه‌ای برای مردن نداریم و گویا این مسئولین انتظار دارند برای قبر مجانی نیز از آنها تشکر کنیم! و وای به حال مردم ایران که به جای آب و برق مجانی و رفاه اجتماعی به قبر مجانی رسیده‌اند و در حسرت و رویای شغل مناسب، مسکن و زندگی آرام به سر می‌برند و متاسفانه این صحبت‌ها و وعده قبر رایگان وضعیت سیاهی را نشان می‌دهد که تنها چیز رایگان آن مرگ و قبر است.

View this post on Instagram

A post shared by قم سوژه (@qom_soujeh)


به دنبال واکنش‌های متعدد کاربران، خداکرمی خبر مبنی بر قبر مجانی برای هر تهرانی را کذب خواند و در پستی در اینستاگرام خود نوشت: «شیطنت رسانه‌ای با تیتر و خبری دروغ از قول اینجانب سبب دلخوری هموطنان و به خصوص شهروندان تهرانی شد. متأسفانه در آخرین روز کاری شورای شهر، متن مصاحبه‌ای را که روز گذشته با خبرگزاری فارس انجام داده بودم منتشر شد، خبرنگار سوالات بسیاری در مورد شرایط بهشت زهرا مطرح کرد، که از متن پاسخ‌ها، نقل قول "کذبی" مبنی بر اختصاص "قبر مجانی برای هر تهرانی" تیتر برخی شبکه‌های فارسی زبان شد، متأسفانه به دلیل شلوغی کار، خیلی دیر متوجه این تیتر غیرواقعی شدم.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала