کشتی‌گیر ایرانی پس از شکست مقابل رقیب آمریکایی از مردم طلب حلالیت کرد +ویدئو، عکس

© Sputnik / Aleksander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر کشتی‌گیر ایرانی پس از شکست مقابل رقیب آمریکایی از مردم طلب حلالیت کرد
کشتی‌گیر ایرانی پس از شکست مقابل رقیب آمریکایی از مردم طلب حلالیت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.08.2021
اشتراک
حسن یزدانی کشتی‌گیر آزاد با شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی در ثانیه‌های پایانی از رسیدن به مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ بازماند.

به گزارش اسپوتنیک، حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد با شکست مقابل دیوید تیلور آمریکایی نتوانست از رکورد مرحوم غلامرضا تختی پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی عبور کند. وی پس از نایب قهرمانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از مردم طلب حلالیت کرد و تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: «فقط شرمنده مردم هستم؛ حلالم کنید.»


بسیاری از کاربران با تشویق حسن یزدانی عنوان می‌کنند او یکی از بهترین، محجوب‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کشتی‌گیرهای ایرانی است که با توجه به سنش حداقل یک المپیک دیگر هم در پیش دارد که می‌تواند مدال طلا بگیرد و پرافتخارترین کشتی‌گیر ایرانی شود و از پهلوان تختی هم عبور ‌کند. این کاربران معتقدند یزدانی به دستور مربی با احتیاط بازی کرد و جدا از اینکه تیلور کشتی‌گیر خوبی است اما شکست او دور از انتظار نبود.


 کاربران دیگری نیز با خطاب کردن این کشتی‌گیر با نام پهلوان، عنوان می‌کنند او مایه افتخار ایران و ایرانی‌ست و در رقابت برد و باخت وجود دارد که متاسفانه به دلایل زیادی او مغلوب این رقابت شد. کاربران همچنین عنوان می‌کنند در انتظار روزی هستند که او برنده مدال طلا شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала