آسمان ایران زیر پوشش اینترنت ماهواره‌ای +ویدئو

© Fotolia / Georgejmclittleآسمان ایران زیر پوشش اینترنت ماهواره‌ای
آسمان ایران زیر پوشش اینترنت ماهواره‌ای - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.08.2021
اشتراک
رئیس مرکز ملی فضای مجازی ایران از تجهیزات جدید برای دسترسی به اینترنت گران قیمت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از بحث درباره طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی، اظهارات ابوالحسن فیروزآبادی در مورد راه‌اندازی اینترنت ماهواره‌ای با واکنش‌هایی از سوی کاربران همراه شده است.


فیروزآبادی که سمت مدیر ملی فضای مجازی را بر عهده دارد در مصاحبه‌ای از راه‌اندازی ماهواره‌های استارلینک بر فراز آسمان ایران برای اتصال به اینترنت خبر داد. وی در مورد تجهیزات اتصال به اینترنت ماهواره‌ای افزود، با خرید مودم به قیمت ۶۰۰ دلار و پرداخت ماهیانه ۱۰۰ دلار می‌توانید از اینترنت پرسرعت و نامحدود استفاده کنید.


وی همچنین در مورد گران بودن این سرویس با ارائه یک راهکار افزود، مجتمع‌ها می‌توانند این سرویس را بطور اشتراکی خریداری کنند تا هزینه‌ها برایشان کاهش یابد.


تعدادی از کاربران دلیل اجرای طرح صیانت را منفعت طلبی دولت ایران از پروژه اینترنت ماهواره‌ای دانستند. عده‌ای نیز با طرفداری از پروژه اینترنت ماهواره‌ای استارلینک، این تغییر را رنسانسی دیگر نام نهادند. برخی از کاربران اما از افت درآمد شرکت‌های ارائه دهنده سرویس اینترنت در داخل ایران انتقاد کردند و جمعی از این کاربران کسب و کار اینترنتی و کار کردن در فضای مجازی را مقرون به صرفه نمی‌دانند.

View this post on Instagram

A post shared by @karaj__ziba

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала