تصاویر انتشار یافته از دختر بزرگ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / تصاویر انتشار یافته از دختر بزرگ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران
تصاویر انتشار یافته از دختر بزرگ اسطوره تکرار نشدنی فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.08.2021
اشتراک
انتشار تصاویری از دختر بزرگ علی دایی از همسر سابقش، واکنش برخی از کاربران را در پی داشته است.

به گزارش اسپوتنیک، در فضای مجازی اغلب مطالبی از همسر دوم علی‌ دایی دیده شده است، اما به تازگی انتشار تصاویری از دختر بزرگش‌ دنیز، مورد توجه کاربران در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است.


علی دایی سال ۱۳۸۳ بود که با مونا فرخ آذری همسر فعلی خود ازدواج کرد اما این ازدواج اول وی نبود وی قبلا ازدواج ناموفقی داشت و حاصل ازدواج اولش دختری با نام دنیز دایی بوده است. دنیز دایی دختر بزرگ علی دایی (از همسر سابقش مریم) می‌باشد که همراه مادر خود ساکن شهر لندن هستند.


علی دایی ۲۵ سال بود که با همسر اولش ازدواج کرد و دنیز دایی نتیجه ازدواج اولش است. دنیز علاقه‌مند به رقص است و با شرکت کردن در کلاس‌های رقص بطور‌ حرفه‌ای آن را دنبال می‌کند. وی در پیج اینستاگرامی خود تصاویر و فیلم‌هایی از فعالیت‌ها و روزمرگی‌هایش را در معرض نمایش می‌گذارد و در میان عکس‌ها و فیلم‌های شخصی خود، دیده شدن تصاویری از پدرش علی دایی نیز قابل توجه است. گفته شده همسر سابق علی دایی سالی یک بار به همراه دخترش به ایران سفر می‌کند تا پدر و دختر دیداری تازه کنند. بسیاری از کاربران در صفحه دنیز دایی با بیان نظرات گوناگون واکنش خود را ابراز کردند.


تعدادی از کاربران نسبت به علاقه داشتن دنیز به رقص واکنش نشان دادند و عده‌ای نیز با انتقاد از وی، ظاهرش را زیر سوال بردند. برخی دیگر از کاربران خطاب به دنیز از او سوال کردند، فرزند یک اسطوره فوتبال بودن چه حسی دارد و عده‌ای با تعریف کردن از او، محبت خود را به دنیز دایی ابراز کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала