ویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد

© REUTERS / Amit Daveویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد
ویروس کرونا در بدن یک زن روس 318 روز زندگی کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.07.2021
اشتراک
یک بیمار روس به کرونا مبتلا شد و در بدن وی ویروس کرونا رکورد زد و 318 روز زنده ماند.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر علوم زیستی در روسیه پروفسور گرگوری بازیکین اعلام نمود که یک مورد منحصر به فرد از یک بیمار روس تشخیص داده شده است که در بدن وی ویروس کرونا رکورد زد و 318 روز زنده ماند. این ویروس شناس در این باره در صفحه فیس بوک خود اطلاعاتی را منتشر نمود.

جادوگران بیشتر از کرونا موجب مرگ زال‌ها می‌شوند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 29.07.2021
جادوگران بیشتر از کرونا موجب مرگ زال‌ها می‌شوند

وی گفت: برای اکثر افراد، کووید یک بیماری حاد است که بیش از چند هفته طول نمی کشد. اما اتفاق می افتد که ویروس در حالی که در حال تکامل است، به مدت طولانی تری در بدن فرد تکثیر می شود. این اتفاق می افتد اگر به دلایلی سیستم دفاعی فرد سرکوب شده باشد. طبق اطلاعات وی ، پرونده این زن روسی یک رکورد جهانی دارد.

به گفته وی، در این مدت ویروس در بدن بیمار تقریباً دو برابر سریعتر تکامل یافته است، در حالی که بیمار پادتنی ترشح نکرده بود. همکاران ویروس شناس اظهار داشتند که تکامل ویروس با "در این بیمار، فرار پپتیدهای ویروسی از ایمنی سلول T همراه است".

در اظهار نظرهای ارسال شده، اوکسانا استنویچ، متخصص بیماری های عفونی، توضیح داد که ما در مورد یک بیمار سرطانی 40-50 ساله صحبت می کنیم (سن دقیق برای حفظ اسرار پزشکی مشخص نشده است). در نهایت با کمک درمان های ویژه، پزشکان موفق به درمان بیمار شدند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала