فرد توهین‌کننده به مردم خوزستان بازداشت شد+ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / فرد توهین‌کننده به مردم خوزستان بازداشت شد
فرد توهین‌کننده به مردم خوزستان بازداشت شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.07.2021
اشتراک
مرد جوان اصفهانی که در روزهای اخیر با انتشار یک ویدئو به مردم خوزستان توهین کرده بود، بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر که خبرهای بسیاری از وضعیت نامساعد مردم خوزستان و مواجهه آنان با کم‌آبی در رسانه‌های خبری ایران منتشر می‌شود برخی با انتشار ویدئوهایی باعث ناراحتی مردم این استان می‌شوند. یکی از این ویدئوها که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است مربوط به یک جوان اصفهانی و از فعالان محیط زیست می‌باشد که با لحن اهانت‌آمیزی می‌گوید: «هور آبگیر شد. برای گاوهایی که آنجا زندگی می‌کنند خوشحالیم چون گاوها شناختی ندارند از اینکه سرچشمه‌های زاینده رود و دجله که آب هور را می‌دهد و در مواقعی کرخه با هم متفاوتند. آنها فقط آب می‌خواهند و اینکه از چه کسی می‌خواهند فرقی ندارد و ما خوشحالیم برای آنها!»


پس از انتشار این ویدئو در حالی که مردم خوزستان از اهانت دو پهلوی این فرد هتاک، ناراحت شده بودند، یک خانم خوزستانی در پاسخ او، ویدئویی منتشر کرد و گفت: «بعد از این کلیپ اهانت یاد داستانی افتادم که الاغ و پلنگ بر سر سبز یا آبی بودن چمن بحث می‌کنند که شیر دستور بازداشت پلنگ را می‌دهد چون با الاغ بحث کرده بود! ما مردم خوزستان به شهید پروری همه شهرها آگاهیم.»


و به دنبال این ویدئو، مرد هتاک اصفهانی مجددا ویدئویی منتشر کرده و از بابت توهینی که کرده بود عذرخواهی کرد اما با این وجود بازپرس علی حسن‌لو، بازپرس شعبه ۵ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب کلانشهر اهواز، دستور بازداشت مرد اهانت‌کار را صادر کرد و او که با انتشار یک ویدئو از استان اصفهان، به مردم خوزستان توهین کرده بود، بازداشت شد. معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان با اشاره به انتشار این ویدئو گفت: «برای این فرد و افراد دیگری که در این برهه زمانی نمک به زخم مردم خوزستان پاشیدند از سوی پلیس فتا پرونده تشکیل شد و روز گذشته بازداشت شد تا به زودی در محاکم قضایی پاسخگوی توهین‌های خود باشند.»


کاربران ضمن اظهار تاسف از اینکه به جای همدردی مردم ایران با مردم مظلوم خوزستان برخی این چنین با گستاخی بر زخم آنان نمک می‌پاشند. این کاربران عنوان می‌کنند بایستی با این فرد هتاک بسیار جدی برخورد شود تا درس عبرتی برای سایرین نیز باشد. برخی از این کاربران نیز خبر بازداشت این فرد اصفهانی را قبول نمی‌کنند و عنوان می‌کنند باید او را دستبند به دست و در دادگاه ببینیم تا باور کنیم که با او برخورد شده است.
کاربران بسیاری با انتشار ویدئوهایی در رابطه با خوزستان برای به نتیجه رسیدن مسئله بی‌آبی این استان تلاش می‌کنند و با مردم این استان که اکنون در شرایط سخت زندگی می‌کنند ابراز همدردی می‌کنند و امیدوارند به زودی این مسئله به طور کامل حل شود تا باری از دوش آنان کمتر شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала