تعطیلی یک هفته ای و خیز پایتخت‌نشینان برای سفر به شمال ایران +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAتعطیلی یک هفته ای و خیز پایتخت‌نشینان برای سفر به شمال ایران
تعطیلی یک هفته ای و خیز پایتخت‌نشینان برای سفر به شمال ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.07.2021
اشتراک
تصاویری از ترافیک سنگین در جاده چالوس با انتقاد کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، موج جدید سفرهای مسافران تهرانی به شمال ایران همزمان با اعلام رسمی تعطیلی ۶ روزه دستگاه‌های دولتی و ادارات استان‌های تهران و البرز آغاز شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت ایران اعلام کرد که بنا بر پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا و موافقت رئیس‌جمهوری، تمام ادارات استان‌های تهران و البرز از سه‌شنبه این هفته تا یکشنبه هفته آینده (سوم مرداد) تعطیل است و در این مدت تردد خودروهای سواری غیربومی ممنوع می‌باشد و در صورت رعایت نکردن افراد، علاوه بر جریمه، خودروهای آنان نیز از مسیرها بازگردانده خواهد شد.


اما با وجود تأکید بر پرهیز از تردد خودروهای سواری غیربومی در مسیرهای بین استانی، بلافاصله پس از اعلام این خبر در رسانه‌ها، موجی از خودروها به سمت جاده‌های شمالی حرکت کردند و در برخی نقاط نیز ترافیک سنگینی به همین دلیل ایجاد شده است.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از اینکه مردم ایران در اولین فرصت و تعطیلی به سمت شمال کشور راهی می‌شوند و شرایط کرونایی را در نظر نمی‌گیرند عنوان می‌کنند از ماست که بر ماست و تا زمانی که مردم، خود برای غلبه بر مشکلات از خود شروع نکنند مشکلات کشور ایران همچنان پا برجا خواهد بود.


برخی از کاربران معتقدند باید قبل از اعلام تعطیلی استان تهران و البرز، جاده‌های شمال کشور بسته می‌شد تا این حجم از مسافر به سمت شمال کشور سرازیر نمیشد. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند در حالی که خوزستان ستمدید درگیر بی‌آبی و مشکلات اعتراضی است دو استان تهران و البرز تعطیل می‌شود و در ایران به این شکل مسخره مشکلات شهروندان حل می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала