درگیری لفظی مجری خبر و استاندار خوزستان بر سر بی‌آبی در این استان +ویدئو، عکس

© Photo / IRNAدرگیری لفظی مجری خبر و استاندار خوزستان بر سر بی‌آبی در این استان
درگیری لفظی مجری خبر و استاندار خوزستان بر سر بی‌آبی در این استان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
گفت‌وگوی تلفنی استاندار خوزستان با مجری شبکه خبر پیرامون بحران بی‌آبی در خوزستان منجر به درگیری لفظی شد.

به گزارش اسپوتنیک، گفت‌وگوی تلفنی المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر و استاندار خوزستان پیرامون بی‌آبی و کم‌آبی در روستاهای خوزستان منجر به درگیری لفظی شد و ویدئوی این بخش از گفت‌و‌گو که به صورت زنده پخش شده بود، در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود و سبب انتقادات تند کاربران از مسئولین و بی‌توجهی آنان به مردم در استان‌هایی چون سیستان و بلوچستان و خوزستان شده است.


سلیمانی‌دشتکی، استاندار خوزستان در واکنش به سوالات و توضیحاتی که خانم مجری از او خواست گفت: «کارهای بزرگی انجام داده‌ایم اما شلتوک‌کاری در بالادست زیاد شد و آب پایین‌دست و هورالعظیم بسیار کم شد. قبل از تنش آبی اخیر هم، بیش از ۷۰۰ روستا با تانکر آبرسانی می‌شدند. تنش آبی را به سرعت ساماندهی کرده‌ایم که برطرف شود». اما ایشان در ادامه این گفت‌و‌گو به سوالی درباره حل مشکل بی‌آبی ۷۰۰ روستا در استان خوزستان با عصبانیت خطاب به خانم شریفی مقدم، گفت: «بفرمائید کدام روستا آب ندارد تا ما انجام دهیم!»


کاربران ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند آیا خوزستان با داشتن کرخه و کارون، باید با تانکر به مردم روستاهایش آب‌رسانی شود؟! اگر وضعیت فاضلاب و قطعی برق را نیز در نظر بگیرم متوجه می‌شویم کمترین توجه از سوی مسئولین استانی خوزستان به مردم صبور این استان می‌شود.


جمعی از کاربران از مجری این برنامه تشکر کردند که صدای مردم می‌شوند و مسئولین را پرسش و پاسخ می‌کنند. گروهی از کاربران نیز غالب مسئولین ایرانی را بی‌تدبیر می‌خوانند و با اشاره به مشکلات مردم در شهرهای مختلف عنوان می‌کنند باید نیروی جوان به جای این مسئولین خسته و ناتوان بیایید تا شاید مشکلی از مشکلات مردم حل شود.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала