آخرین وداع عاشقانه زن و شوهری در بخش کرونایی +ویدئو، عکس

© REUTERS / Amit Daveآخرین وداع عاشقانه زن و شوهری در بخش کرونایی
آخرین وداع عاشقانه زن و شوهری در بخش کرونایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.07.2021
اشتراک
ویدئویی از آخرین خداحافظی یک زن و شوهر در بخش کرونایی، کاربران بسیاری را متاثر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی کوتاه از یک خداحافظی در بخش کرونایی بیمارستانی در صفحات اجتماعی منتشر می‌شود که بسیاری از کاربران فضای مجازی را متاثر کرده است.


این ویدئو مربوط به یک زن و شوهر است که هر دو به کرونا مبتلا شده‌اند و مدتی را در بخش کرونایی بستری بودند و پس از مدتی حالا خانم خانواده بهبود پیدا می‌کند و به هنگام ترخیص از این بخش، از پرستاران خواهش می‌کند تا قبل ازمرخص شدن اجازه دهند همسرش را که همچنان درگیر کرونا است را ببیند و با او خداحافظی کند و اما این خداحافظی تبدیل به آخرین خداحافظی این زن و شوهر می‌شود و همسر این خانم به علت درگیری شدید به کرونا از دنیا می‌رود.


حامد درزی پرستار بخش ویژه کرونا با انتشار این ویدئو نوشت: «این زن و شوهر عزیز به علت درگیری شدید کرونا، زمان زیادی را در بخش مراقبت‌های ویژه‌ی کرونا بستری بودند، زمانی که حال خانم خانواده بهتر شد ‌و داشتیم او را جهت ترخیص به بخش انتقال می‌دادیم، از ما خواهش کرد که همسرش را ببیند و این دیدار تبدیل به آخرین دیدار زندگی چندین سالهِ‌شان شد.»


کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از فوت همسر این خانم، عنوان می‌کنند این ویدئو بسیار غم‌انگیز است و اشک آدم را درمی‌آورد. کاربران برای روح این مرحوم، آرامش و برای بازماندگانش، صبر آرزو کردند و از صمیم قلب برای رهایی دنیا از این ویروس منحوس دعا می‌کنند.


جمعی از کاربران معتقدند اگر سرعت واکسیناسیون در ایران بیشتر می‌بود و استفاده از واکسن خارجی در ایران تحریم نمی‌شد اکنون مردم ایران کمتر درگیر این ویروس مرگبار می‌شدند. این دسته از کاربران مقصر اصلی این کم‌کاری‌‌ها و نابسامانی‌ها را مسئولین بی‌کفایتی که در دولت در جایگاهی برای رفع و رسیدگی به مشکلات مردم هستند و کاری انجام نمی‌دهند می‌دانند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала