جنجال حمل اسلحه گرم توسط مدیرعامل تیم البرزی +ویدئو

© AP Photo / Elaine Thompsonجنجال حمل اسلحه گرم توسط مدیرعامل تیم البرزی
جنجال حمل اسلحه گرم توسط مدیرعامل تیم البرزی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 18.07.2021
اشتراک
فومنی، بهانه‌ی حمل اسلحه بادی کمری در زمین بازی را تهدید به جانش عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبری مبنی بر حمل اسلحه توسط محمد زارع فومنی مدیرعامل تیم گل ریحان البرز در بازی با تیم شهرداری آستارا در استادیوم ورزشی بندرانزلی، مورد انتقاد کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.


فومنی در برنامه‌ حواشی در رسانه اینترنتی تی‌وی پلاس در پاسخ به سوال مجری برنامه که گفته بود اگر از ما شکایت نمی‌کنید بگویید ماجرا از چه قرار بوده، گفته است: «ضمن تشکر از نیروی انتظامی، آنان را موظف به گرفتن وسایل افرادی که به استادیوم ورزشی وارد می‌شوند دانسته و به دلیل نگرفتن اسلحه به گفته خودش بادی نه قلابی، نیروی انتظامی را متخلف خواند.» فومنی در ادامه صحبت‌هایش افزود: «از زمان برگزاری انتخابات به دلیل اینکه در جبهه ابراهیم رئیسی فعالیت داشته و به دلیل‌ سیاسی بودنش او را تهدید به مرگ کرده‌اند.»
اما در ادامه این صحبت‌ها منجر به بحث لفظی با مجری برنامه گردید. مجری برنامه با تندی گفت به گزارش نیروی انتظامی شما اسلحه قلابی با خود حمل می‌کردید و این حرف‌هایی که می‌زنید اشتباه بوده است که فومنی با تندی گوشی را قطع کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)


تعدادی از کاربران وی را مثال شخصیت نقی معمولی در سریال پایتخت که در ایام عید پخش می‌شد تشبیه کردند. تعدادی دیگر با انتقاد به رفتار مجری برنامه حواشی بیان کردند ای کاش مجری برنامه فرصت می‌داد تا فومنی حرف بزند. عده‌ای نیز در رابطه با رفتار مجری معتقدند مجری نگذاشت فومنی صحبت کند. برخی نیز با تایید رفتار مجری، واکنش نشان دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала