جیغ زدن پرنده ماده، لانه‌اش را نجات داد +ویدئو، عکس

CC0 / Wnk1029/Pixabay / جیغ زدن پرنده ماده، لانه‌اش را نجات داد
جیغ زدن پرنده ماده، لانه‌اش را نجات داد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.07.2021
اشتراک
یک پرنده ماده با جیغ زدن، کشاورز تایلندی را متوجه حضور خود کرد و از تخم‌ها و لانه‌ا‌ش محافظت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از جیغ زدن یک پرنده ماده در جهت محافطت از لانه خود، با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.

ماجرا از این قرار است، کشاورزی در مزرعه خود با تراکتور مشغول کار کردن بود که ناگهان صدای جیغ پرنده‌ای ماده را می‌شنود و هر چه جلوتر حرکت می‌کند صدای پرنده ماده نزدیکتر می‌شود. علاوه بر آن پرنده شدت جیغ زدن خود را افزایش می‌دهد. و این‌گونه کشاورز تایلندی را از وجود خود آگاه می‌کند و مانع از عبور تراکتور از روی خانه و کاشانه خود شد.
تعدادی از کاربران واکنش به موقع پرنده را نشانه ظرافت و دقیق بودن خلقت خدا دانستند. عده‌ای نیز بیان کردند، همه رفتار و شخصیت‌های موجود انسان‌ها در طبیعت گنجانده شده که انسان با اختیار خود آن‌ها را فعال یا غیر فعال میسازد. بطور مثال، وقار تمساح، وفای سگ، نجابت اسب و غیره. برخی از کاربران، اقدام کشاورز تایلندی را انسان دوستانه و محبت آمیز توصیف کردند. عده‌ای نیز با اشاره به شعر سهراب سپهری که می‌گوید: "تا شقایق هست زندگی باید کرد" بیان کردند هنوز هم انسانیت وجود دارد. اما برخی از کاربران وجود این انسان‌ها را تنها در افسانه‌ها دانستند و اگر هم باشند در کشورمان ایران جای ندارند.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала