رژه سربازان زن ارتش اوکراین با کفش پاشنه‌بلند +عکس

© Sputnik / Denis Aslanov /  مراجعه به بانک تصاویر رژه سربازان زن ارتش اوکراین با کفش پاشنه‌بلند
رژه سربازان زن ارتش اوکراین با کفش پاشنه‌بلند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.07.2021
اشتراک
تصاویر تمرین رژه نظامی سربازان زن ارتش اوکراین با کفش‌های پاشنه‌بلند برخی از نمایندگان مجلس این کشور را خشمگین کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، تصاویری از رژه زنان سرباز ارتش اوکراین در فضای مجازی موجب شگفتی کاربران شده است. اوکراین در تدارک برای برگزاری یک رژه نظامی در ماه آینده میلادی به مناسبت ۳۰ سالگی استقلالش بعد از جدایی از اتحاد شوروی سابق است و وزارت دفاع اوکراین هفته گذشته تصاویری از سربازان زن در لباس خدمت نظامی در حال رژه رفتن با کفش‌های پاشنه بلند مشکی رنگ را منتشر کرد.


به نوشته روزنامه گاردین، انتشار تصاویر رسمی از تمرین سربازان زن اوکراینی برای رژه با کفش پاشنه بلند مقام‌های این کشور را خشمگین کرده است. پس از انتشار گسترده تصاویر این رژه در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گروهی از زنان عضو پارلمان اوکراین چند جفت کفش پاشنه‌بلند با خودشان به صحن مجلس بردند و از وزیر دفاع این کشور خواستند او هم برای رژه رفتن کفش پاشنه‌بلند بپوشد.


وب سایت اطلاع رسانی وزارت دفاع اوکراین نیز به نقل از یک دانشجوی افسری به نام ایوانا مدوید نوشت: «امروز برای نخستین بار تمرین با کفش پاشنه بلند برگزار می‌شود. و این کار کمی به نسبت پوتین‌های نظامی سخت‌تر است اما ما برای آن تلاش می‌کنیم.»


بیش از ۳۱۰۰۰ سرباز در ارتش اوکراین خدمت می‌کنند که حدود ۴۰۰۰ نفر آنها زن هستند. اینا سووسون نیز با انتقاد از آنچه در تمرین رژه نیروهای مسلح رخ داده، گفت: «سربازان زن هم بسان مردان جان خود را به خطر می‌اندازند و نباید تحقیرشان کرد.»


کاربران بسیاری این ایده را جالب می‌دانند و عنوان می‌کنند اگرچه رژه رفتن با کفش پاشنه بلند سخت‌تر است اما زیبایی خاصی به رژه بانوان می‌بخشد. اما جمعی از کاربران معتقدند در ارتش از قوانین ویژه‌ای پیروی می‌شود و بانوان سرباز نیز باید از این قوانین پیروی کنند و در حین رژه از پوتین‌های نظامی استفاده کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала