رفتار انسان دوستانه پلیس مازندرانی با یک کودک کار +ویدئو

© Photo / IRNAرفتار انسان دوستانه پلیس مازندرانی با یک کودک کار
رفتار انسان دوستانه پلیس مازندرانی با یک کودک کار - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
اشتراک
برخورد جالب یک افسر پلیس با دختر کودک کار با عنوان "چهره واقعی پلیس ایران" در فضای مجازی منتشر می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از اقدام زیبای یک پلیس مازندرانی در فضای مجازی منتشر می‌شود که متعلق به استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس مازندرانی اهل نکا است.


این ویدئو توسط دوربین‌های راهنمایی و رانندگی ترافیکی شهر نکا ثبت و ضبط شده است که افسر حبیبی در حین گشت‌زنی متوجه دختر کودک کار با پای برهنه در چهارراه می‌شود و پس از مشاهده این صحنه، وی، یک جفت صندل خریداری می‌کند و به او هدیه می‌دهد اما متاسفانه سایز او نمی‌باشد و افسر پلیس برای تعویض صندل‌ها به فروشگاه می‌رود و سایز پای کودک را تهیه می‌کند و به او هدیه می‌هد. این ویدئو با عنوان "چهره واقعی پلیس ایران" در حال انتشار در فضای مجازی است.


استوار یکم حسینعلی حبیبی پلیس نکایی با بیان اینکه این اتفاق ظهر جمعه ۱۱ تیر ماه در چهارراه مرکزی شهر روی داد، گفت: «آن روز هوا بسیار گرم بود و با مشاهده دختربچه‌ای که پابرهنه روی آسفالت داغ چهارراه قدم می‌زد، به مغازه کفش‌فروشی رفتم و یک جفت صندل برای او خریدم و بعد از اینکه متوجه شدم صندل خریداری شده اندازه پای دختربچه نیست، دوباره به مغازه برگشتم و سایز مناسب کودک را خریداری کردم.»


وی در ادامه عنوان کرد: «پلیس به علت وجود ترافیک در این منطقه پرتردد همیشه مستقر است و این دخترخانم که اهل همین شهر است هرگاه با پلیس مواجه می‌شود با روی خوش به آن‌ها خسته نباشید می‌گوید. ضمن اینکه این کودکان به علت مشکلات اقتصادی گاهی اوقات از حداقل امکانات محروم هستند و کمک به این افراد هم وظیفه انسانی است؛ پلیس اگرچه با قدرت با سوءاستفاده از کودکان کار برخورد می‌کند، اما نگاه نسبت به این کودکان که برای معیشت خانواده کار می‌کنند مجرمانه نیست.


کاربران بسیاری رفتار این پلیس مهربان را تحسین می‌کند و با تشویق وی، عنوان می‌کنند این کارهای زیباست که دنیا را قابل تحمل می‌کند و چقدر خوب است که افراد در حد توان خود به یکدیگر و نیازمندان کمک کنند. کاربرانی نیز به نمونه‌های مشابه کمک‌های‌ این چنینی پلیس به کودکان کار و سایر افراد اشاره می‌کنند و با عنوان جمله‌ی "قطره قطره دریا شود" می‌گویند هرگز نباید از مهربانی دست کشید.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала