ماجرای دستکش میخ‌دار دروازه‌بان ایتالیایی +عکس

© Fotolia / steevy84ماجرای دستکش میخ‌دار دروازه‌بان ایتالیایی
ماجرای دستکش میخ‌دار دروازه‌بان ایتالیایی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.07.2021
اشتراک
دوناروما، دروازه‌بان تیم فوتبال ایتالیا با دست‌کشی که ۲۸۸ میخ دارد از دروازه محافطت می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار عکسی از دوناروما دروازه‌بان تیم فوتبال ایتالیا با دستکش‌های میخ‌دار، مورد توجه کاربران فضای مجازی و دوستداران فوتبال واقع شده است.


جانلوئیجی پ «جیجو» دوناروما بازیکن فوتبال حرفه‌ای ایتالیا است که به عنوان دروازه‌بان برای باشگاه پاری سن-ژرمن و تیم ملی فوتبال ایتالیا بازی می‌کند. بدون شک یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی فوتبال ایتالیا در رقابت های یورو، جی جی دوناروما بوده است. این سنگربان جوان در این مسابقات واکنش‌های بسیار خوبی نشان داده است. از مهمترین آن‌ها می‌توان به عکس‌العمل وی روی شوت دی بروینه در دیدار با بلژیک اشاره کرد. واکنش‌ به موقع این دروازه‌بان مانع از به ثمر رساندن گل نخست تیم سرخ پوش اروپا گردید.


روزنامه سان انگلیس در مطلبی درباره این بازی، ابتدا به دستکش‌های میخ‌دار دوناروما اشاره کرده است. این روزنامه نوشته است، که در مسابقه مقابل بلژیک دروازه‌بان تیم فوتبال ایتالیا با دستکش‌هایی به ارزش ۱۲۰ یورو به دست داشت. این دستکش‌ها از نوع Predator برای مطابقت با کفش‌های دوناروما بوده که حاوی ۲۸۸ لبه تیز و میخ مانند است تا به او کمک کند توپ را به شکلی قدرتمندی مشت کند و از ارسال سانترهای خطرناک جلوگیری کند.


تعدادی از کاربران با تعجب به وجود میخ‌های روی دستکش و آسیب دیدن احتمالی توپ فوتبال واکنش نشان دادند. عده‌ای نیز در پاسخ به سوال سایرین بیان کردند، این میخ‌ها به توپ آسیب نمی‌رسانند بلکه در دفع توپ کارآمدتر عمل می‌کند و باعث دور شدن توپ با سرعت چندین برابر می‌شود. برخی از کاربران نیز نسبت به قیمت بالای آن واکنش نشان دادند در مقابل برخی دیگر اعلام کردند برای یک فوتبالیست بالا بودن قیمت معنایی نداشته و تنها به شهرت و رسیدن به هدفش تمرکز می‌کند. جمعی دیگر به خطرناک بودن این دستکش به دلیل برخورد با بازیکنان و سر و صورتشان اشاره و ابراز نگرانی کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала