واکنش‌های انتقادی به هجوم مسافران ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا +عکس

© AFP 2023 / KAREN MINASYAN / AFPواکنش‌های انتقادی به هجوم مسافران ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا
واکنش‌های انتقادی به هجوم مسافران ایرانی به ارمنستان برای تزریق واکسن کرونا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.07.2021
اشتراک
با انتشار تصاویر و اخبار مربوط به هجوم مسافران ایرانی برای تزریق واکسن در ارمنستان بسیاری از کاربران ایرانی از دولت خود و مسئولین به شدت انتقاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، از آنجا که مردم ایران از واکسیناسیون رایگان کشور ارمنستان به گردشگران با اطلاع شده‌اند، در روزهای اخیر سفرهای زمینی و هوایی از ایران به ارمنستان، رونق گرفته و بلیت پروازها و اتوبوس‌های ایروان تا چند هفته‌ی آیند به فروش رفته است.

احمدرضا عامری، رئیس اتحادیه شرکت‌های حمل و نقل و مسافربری در ایران نیز از افزایش تقاضای سفر زمینی به ارمنستان خبر داد و افزود: «ایروان دو میلیون دوز واکسن برای توریست‌ها کنار گذاشته است و این سرویس را مجانی می‌کند تا جانی به صنعت گردشگری ببخشد. بیش از همه ایرانی‌ها از این ابتکار استقبال کردند. در ابتدای خاک ارمنستان، اتوبوس‌های آمبولانسی مستقر هستند و گردشگران حق انتخاب بین چهار واکسن فایزر، آسترازنکا، سینوفارم و اسپوتنیک را دارند.»
کاربرانی عنوان می‌کنند چقدر خوب است که ارمنستان به داد مردم ایران رسید و واکسن در اختیار گردشگران قرار داد اما برخی عنوان می‌کنند ارمنستان خائن‌ترین همسایه برای همسایگانش به ویژه ایران است و واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته را به این گردشگران تزریق می‌کند.
کاربران عنوان می‌کنند این نمونه کوچک و بارزی از عملکرد مدیریت کشور ایران است و این همان چیزی است که باعث فرار ایرانیان به خارج و دوپاسپورته شدن بخشی بزرگی از سرمایه‌های این کشور در کشوری مانند ترکیه است. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند آقای حسن روحانی هر وعده و قولی در جمع اعضای دولت به مردم می‌دهد تحقق و عملی نمی‌شود.
View this post on Instagram

A post shared by بازنشر (@baznashr.2)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала