مراسم خداحافظی شامپانزه پارک ارم +ویدئو، عکس

© Fotolia / Fotos 593شامپانزه باغ‌ وحش ارم به یتیم خانه‌ای در کنیا منتقل شد.
شامپانزه باغ‌ وحش ارم  به یتیم خانه‌ای در کنیا منتقل شد. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
شامپانزه باغ‌ وحش ارم به یتیم خانه‌ای در کنیا منتقل شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی انتشار خبری مبنی بر انتقال باران، شامپازه‌ باغ‌ وحش ارم تهران، با واکنش کاربران فضای مجازی همراه شده است.


صبح روز ۱۳ تیر ماه با فراهم شدن مقدمات انتقال این شامپانزه به یتیم خانه‌ای در کنیا، مراسم جشن خداحافظی برای وی بر پا شد.


مسعود سلیم‌جوهری مدیرعامل مجموعه ورزشی تفریحی ارم سبز با اشاره به اینکه پرواز ساعت ۲۳ روز ۱۳ تیر ماه بوده‌ است افزود: «باران به کشور کنیا اعزام خواهد شد و تمام تمهیدات لازم برای انتفال این شامپانزه به کشور کنیا فراهم شده است. ابتدا پروازی به قطر انجام خواهد شد و سپس به کنیا انتقال می‌یابد.»


تعدادی از کاربران برای شامپانزه پارک ارم آرزوی خوشبختی کردند. تعدادی دیگر نسبت به مراسم جشن خداحافظی که برای شامپانزه گرفته بودند با خوشحالی واکنش مثبت نشان دادند. عده‌ای نیز به پیام‌های سایرین واکنش نشان داده و بیان کردند که رابطه بین دامپزشک و حیوان با وابستگی همراه است و جدایی این دو از هم بسیار دردناک است. برخی از کاربران نیز به انتقاد از باغ وحش ارم بیان کردند به زودی اوضاع فراهم کردن تجهیزات لازم برای حیوانات نایاب خواهد شد پس چه بهتر که باران از ارم رفت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала