واکنش‌های سلبریتی‌ها به اشک‌های دختر بلوچ برای مشکلات بی آبی +ویدئو، عکس

© Photo / Abdolhakim Baharواکنش‌های سلبریتی‌ها به اشک‌های دختر بلوچ برای مشکلات بی آبی
واکنش‌های سلبریتی‌ها به اشک‌های دختر بلوچ برای مشکلات بی آبی  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.07.2021
اشتراک
کاربران بسیاری از جمله سلبریتی‌ها به گریه تلخ دختر بلوچ از بی آبی واکنش نشان دادند و از مسئولین انتقاد کردند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار گسترده ویدئویی کوتاه از گریه یک دختربچه سیستان و بلوچستانی از کم آبی و مشکلاتی که مردم این استان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، با انتقادات فراوان کاربران ایرانی در فضای مجازی همراه شده است.


این دخترک با گریه می‌گوید: «همه بچه‌ها از بی‌آبی وضع خوبی ندارند. واسه همه‌ی مردم می‌گم نه واسه خودم، بخاطر اینکه همه‌ی مردم رو دوست دارم. ما موندیم از بی آبی چیکار کنیم، بیایید و کمک کنید... .»


بسیاری از کاربران و جمعی از سلبریتی‌هایی، همچون پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، مستانه مهاجر، بهنوش طباطبایی، لادن طباطبایی، دنیا مدنی، مریم بوبانی، شبنم مقدمی و جمعی دیگر به این ویدئو و وضعیت بحرانی سیستان و بلوچستان واکنش نشان دادند.

View this post on Instagram

A post shared by بازنشر (@baznashr.2)


کاربران عنوان می‌کنند در حالی که مردم سیستان و بلوچستان در وضعیت بسیار بدی به سر می‌برند مسئولین در خواب هستند. جمعی از کاربران به کنایه به سلبریتی‌ها می‌گویند بهتر است کمتر شعار دهید و برای مردم این خطه، کاری کنید. برخی از کاربران نیز اطمینان دارند که مسئولین کاری برای مردم این استان نمی‌کنند و بهتر است با کمپین‌های مردمی به کمک آنها شتافت.


غالی کاربران با اظهار تاسف و تاثر از دیدن این ویدئو عنوان می‌کنند چگونه کشور ایران با این همه منابع مردمش از بی آبی رنج می‌برند؟! این کاربران از غم دیرینه مردم سیستان و بلوچستان می‌گویند که سال‌هاست با مشکلات بی‌ آبی روبرو است و همچنان مسئولان وعده و عید می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала