نخستین واکنش رئیس سازمان محیط زیست به جنجال طرز نشستن او در مقابل بانوان خبرنگار +عکس

© Photo / IRNAهشدار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران
هشدار رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 28.06.2021
اشتراک
عیسی کلانتری، به انتقادات شدیدی که برای نحوه‌ی نشستن او در مقابل خبرنگاران حادثه دیده شده بود، واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از آنکه طرز نشستن رئیس سازمان محیط زیست در مقابل بانوان خبرنگاری که از حادثه دیدگان واژگونی اتوبوس بودند، جنجالی شد و انتقادات فراوانی به عیسی کلانتری شد، وی به این منتقدان واکنش نشان داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

او در پاسخ به این واکنش‌ها، گفت: «شما با خبرنگاران صحبت کنید، شیطنت کردند. بنده، ساعت یک ربع مانده به یک صبح، وقتی این‌ها خسته و کوفته در لابی هتل نشسته و نهار و شام هم نخورده بودند، من آن وقت شب از بیمارستان آمدم. من خودم می‌خواستم به منطقه بروم و وقتی شنیدم تصادف شده نرفتم.
این حرف‌های مزخرف را بعضی از همکاران شما در می‌آورند. نحوه نشستن من مثلا چطور بود؟ نحوه نشستن همیشگی من، همینطور است. چه عذرخواهی؟ برای چه؟ چه اتفاقی افتاده که عذرخواهی کنیم؟»

کاربران بسیاری از شنیدن صحبت‌های کلانتری در پاسخ به حواشی و واکنش‌ها، خشمگین شده‌اند و ضمن اینکه رفتار رئیس سازمان محیط زیست را دور از ادب خواندند عنوان می‌کنند اگر او متوجه رفتار خود بود بدین شکل نمی‌نشست و یا بابت رفتارش عذرخواهی می‌کرد. این کاربران معتقدند چون کلانتری این رفتار را کاملا عادی می‌پندارد به همین دلیل عذرخواهی نمی‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от نقداتور | پروانه ایزدخواست (@naghdator)

جمعی از کاربران عنوان می‌کنند طرز نشستن هر شخصی به خود او مربوط است اما وقتی این شخص در پستی قرار می‌گیرد بهتر است رفتارش مناسب باشد و به مردم احترام بگذارد. برخی از کاربران نیز با کنایه و تمسخر عنوان می‌کنند با وضعیت جسمی و شکم بزرگی که کلانتری دارد نمی‌توان شکل دیگری از او انتظار نشستن داشت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала