سارق تقریباً ۲۰ تُن پسته در آمریکا دستگیر شد

© Sputnik / Arina Topolevaسارق تقریباً ۲۰ تُن پسته در آمریکا دستگیر شد
سارق تقریباً ۲۰ تُن پسته در آمریکا دستگیر شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
اشتراک
پلیس شهرستان تولار در ایالت کالیفرنیا، مردی ۳۴ ساله را که به جرم سرقت ۴۲۰۰۰ پوند (۱۹۵۰/۸۸ کیلوگرم) پسته مشکوک شده بود، دستگیر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، کلانتری شهرستان تولار در ایالت کالیفرنیا در صفحه رسمی پلیس منطقه در فیس بوک اعلام کرد: فرد مشکوک به ظن سرقت ۲۰ تُن پسته دستگیر شد.

Орехи на кухонной доске - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
هسته کدام میوه‌ها کشنده است؟

کلانتر گفت: در یک بازرسی عادی در "تاچ استون" در ماه ژوئن، حدود ۴۲۰۰۰ پوند پسته مفقود شده است. در ۱۷ ژوئن، نمایندگان این شرکت با اداره جرایم تماس گرفتند و خواستار تحقیق در مورد سرقت شدند، دو روز بعد، پلیس یک کامیون پسته را در یکی از پارکینگ ها پیدا کرد و پسته ها از کیسه های ۲۰۰۰ پوندی (۹۰۷ کیلوگرمی) در کیسه های کوچکتر برای فروش مجدد بسته بندی شده بودند. آلبرتو مونتیمایور از شرکت حمل و نقل مونتیمایور به ظن سرقت آجیل در محل دستگیر شد.

این اولین بار نیست که کامیون پسته در کالیفرنیای مرکزی ناپدید می شود. در آگوست سال ۲۰۲۰ نیز، مرد دیگری در کالیفرنیا دستگیر و به جرم سرقت بیش از ۲۹۴ هزار دلار پسته متهم شد.

در ژوئیه گذشته، دو مرد وانمود کردند که راننده هستند و در حال توزیع بار در یک مرکز توزیع بادام و پسته بودند.

بیزینس اینسایدر گزارش داد: صنعت پسته یکی از مهمترین عوامل کمک کننده به اقتصاد ایالات متحده است، براساس یک مطالعه مارس، کشاورزان پسته کالیفرنیا بیش از ۵ میلیارد دلار به اقتصاد ایالتی و بیش از ۴۷۰۰۰ شغل کمک کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала