جریمه عده ای از بازیکنان فوتبال توسط یوفا به علت کنار گذاشتن نوشیدنی‌ها +ویدئو،عکس

© AP Photo / Andrew Medichiniتعداد گل های رونالدو در دیدارهای رسمی به پله رسید
تعداد گل های رونالدو در دیدارهای رسمی به پله رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
اشتراک
هشدار یوفا به بازیکنان لیگ اروپا، درصورت کنارگذاشتن نوشیدنی‌ها آن‌ها جریمه می‌شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبر هشدار اتحادیه فوتبال اروپا، یوفا، نسبت به حرکت تعدادی از بازیکنان که موجب پایین آمدن سهام شرکت کوکاکولا شده بودند در شبکه های اجتماعی سر و صدای زیادی کرده است. دلیل اصلی واکنش اتحادیه فوتبال اروپا به این ماجرا کنار زدن اسپانسر اصلی یورو ۲۰۲۰ معرفی شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от یزدیها_۵۴ اخبار استان یزد (@yazdiha_54)

البته گفته شده است که یوفا تصمیمی برای مجازات کریستیانو رونالدو به دلیل حضورش در کنفرانس خبری یورو ۲۰۲۰ ندارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Football | فوتبال (@footfunam)

مارتین کالن که سمت مدیریت اجرایی مسابقات یورو ۲۰۲۰ را برعهده داشته است در این خصوص گفت که درآمد حاصل از اسپانسرینگ در مسابقات اروپایی بسیار حائز اهمیت بوده و بازیکنان باید متوجه باشند که دخالت آن‌ها در این موضوع باعث ایجاد مشکلات بسیاری می‌شود. وی در ادامه صحبت‌هایش در حضور بازیکنان افزود، اگر این اتفاق تکرار شود ممکن است آن‌ها مجبور پرداخت جریمه شوند.
مدیر اجرایی یوفا در خصوص اقدام پوگبا پس از کنار زدن نوشیدنی الکلی گفته است، این موضوع اگر به خاطر مسائل مذهبی باشد، یوفا با آن مسئله مشکلی نخواهد داشت و بازیکنان مسلمان می‌توانند نوشیدنی الکلی حاضر در نشست خبری را حذف کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سوژه (@soje.media)

تعدادی از کاربران به حرکت کریستیانو رونالدو واکنش مثبت نشان دادند و شرکت کوکاکولا را به دادن محصول بی‌کیفیت به مردم متهم کرده‌اند. عده‌ای هم نسبت به انجام دادن این حرکت در این کنفرانس خبری واکنش نشان داده‌اند. تعدادی از کاربران نیز با بیان این‌که طرفداران کوکاکولا بیشتر از آن هستند که با چنین اتفاقاتی سهام آن فرو ریزد، از این شرکت حمایت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала