پوشش متفاوت ستاره‌ی سینمای جهان در سفر به بورکینافاسو +عکس

© REUTERS / Michalis Karagiannisآنجلینا جولی تصمیم گرفت تابلوی نقاشی چرچیل را بفروشد + عکس
آنجلینا جولی تصمیم گرفت تابلوی نقاشی چرچیل را بفروشد + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.06.2021
اشتراک
آنجلینا جولی به عنوان سفیر سازمان ملل در امور پناهجویان در کمپ آوارگان بورکینافاسو با ظاهری متفاوت حاضر شد.

به گزارش اسپوتنیک، آنجلینا جولی، ستاره سینمای جهان، در کمپ آوارگان واقع در کشور بورکینافاسو به دیدار هزاران پناهجوی اهل کشور مالی رفت که از دست افراطی‌ها گریخته‌اند. وزیر امور خارجه بورکینافاسو در این سفر که برای گرامیداشت روز جهانی پناهجویان انجام شد، وی را همراهی کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

این بازیگر ۴۶ ساله که کارهای بشردوستانه بسیاری انجام می‌دهد، درباره وضعیت وخیم پناهجویان در سراسر جهان گفت: «هیچ‌گاه به اندازه امروز نگران وضعیت آوارگان در جهان نبوده‌ام. ما در حقیقت نیمی از آنچه در توان داشتیم را هم به کار نگرفتیم تا راهی برای بازگشت آوارگان به خانه‌هایشان پیدا کنیم.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صبح سینما | sobhecinema (@sobhecinema)

کاربران بسیاری آنجلینا جولی را تحسین کردند و عنوان می‌کنند او حتی با حجاب هم زیباست. این کاربران معتقدند او نه تنها چهره‌ای زیبا دارد بلکه روح زیبا دارد و کارهایش نیز زیبا هستند و او یک الگوی واقعی برای جهانیان است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ✨فارسی ویدئو کلیپ✨ (@farsi_video)

برخی از کاربران ایرانی رفتار بهنوش بختیاری بازیگر ایرانی را با رفتار و کارهای خانم جولی مقایسه کرده و عنوان می‌کنند از زمین تا آسمون این دو باهم تفاوت دارند و بهنوش بختیاری را فردی می‌شناسند که برای تبلیغات و کسب درآمد به هر کاری دست می‌زند. جمعی از کاربران عنوان می‌کنند دنیا به امثال آنجلینا جولی احتیاج دارد تا جایی بهتر برای زندگی شود، او یک سلبریتی واقعی‌ست و سایر هنرمندان باید رفتار صحیح را از او یاد بگیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала