وضعیت سلامتی بازیگر ایرانی از زبان خواهر هنرمند او +ویدئو

© Depositphotos.com / Spotmatikphotoهشدار دانشمندان درباره خطر شیوع بیماری واگیر جدید در جهان
هشدار دانشمندان درباره خطر شیوع بیماری واگیر جدید در جهان  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.06.2021
اشتراک
کمند امیرسلیمانی از وضعیت سلامتی برادرش، سپند می گوید!

به گزارش اسپوتنیک، چندی پیش کمند امیرسلیمانی بازیگر سینما و تلویزیون، در پیامی اینستاگرامی، به کاربران از وضعیت برادر خود خبر داد. او اعلام کرد که علائم حیاتی برادرش خوب است و با این حال، او قادر به خوردن و راه رفتن نیست.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kamand Amirsoleymani (@kamandamirsoleymani)

گفته شده است که سپند امیرسلیمانی پس از تزریق داروهای کرونا، به دلدرد شدیدی دچار و راهی بیمارستان شده است.
حال او اکنون طبق گفته خودش خوب است و رو به بهبود می‌باشد. سپند امیرسلیمانی از همه مردم بخاطر اینکه نگران سلامتی او بودند، تشکر کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Kamand Amirsoleymani (@kamandamirsoleymani)

کمند امیرسلیمانی درباره علت عمل جراحی برادرش به خبرگزاری ایسنا توضیح داده است که "چندی پیش برادرم به کرونا مبتلا شده بود، وقتی ریه‌اش درگیر بیماری شد شروع به تزریق داروهای کرونا کردند. پس از مدتی دل درد خیلی عجیبی گرفت به نحوی که دوباره او را به بیمارستان بردیم. سیتی اسکن کردند و گفتند یک تکه از روده‌اش پاره شده است. دکترها گفته‌اند احتمال دارد عوارض ناشی از آمپول‌ها و یا مسکن‌های زیاد باشد."
بسیاری از کاربران برای سپند امیرسلیمانی آرزوی بهبودی و سلامتی داشتند. گروهی از کاربران معتقدند که سپند امیرسلیمانی بسیار خوشبخت است که خواهر مهربانی مانند کمند دارد که مراقب سلامتی او است. بعضی دیگر از کاربران نیز آرزو کردند که هر چه سریعتر بیماری کرونا و عوارض آن از بین برود و ریشه‌کن شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала