ترفندهای جاسوسی برای تربیت کودکان در آمریکا

© Fotolia / Drubig-photoبچه های خندان
بچه های خندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.06.2021
اشتراک
مأموران سابق سازمان سیا در باره استفاده از ترفندهای جاسوسی در آماده کردن کودکان برای اوضاع اضطراری تعریف کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «نیویورک پست»، کریستینا و رایان هیلزبرگ، مأموران سابق سازمان سیا در باره استفاده از ترفندهای جاسوسی در آماده کردن کودکان برای اوضاع اضطراری تعریف کردند.

گزینه پیشنهادی سیا: راهبرد آمریکا در برابر ایران باید فراتر از مسائل هسته‌ای باشد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2021
گزینه پیشنهادی سیا: راهبرد آمریکا در برابر ایران باید فراتر از مسائل هسته‌ای باشد

آنها توضیح دادند که از بازی برای برقراری ارتباط و تحکیم اعتماد بین والدین و بچه ها استفاده می کنند. کریستینا که سالهای طولانی به عنوان تحلیلگر سیاسی «سیا» کار کرده است از باصطلاح « مهارت های لطیف» برقراری ارتباط بهره می گیرد، نوشتن و تحلیل و آنالیز. در حالی که شوهر او که افسر عملیاتی بود بر «آگاهی موقعیتی» توجه می کند.

آنها گفتند:« ما بچه ها را برای موقعیت های اضطراری نه به خاطر ترس آماده می کنیم، بلکه با درک این موضوع که اگر چنین وضعیتی بروز کند، بچه ها بتوانند از عهده کنار آمدن با آن برآیند. وقتی در این باره به عنوان یک پدیده نرمال با آنها صحبت می کنیم، این موضوع برایشان جالب می شود».

کریستینا از روش کار شوهرش به وجد می آید. رایان بچه ها را مجبور به کار نمی کند، آنها را آزاد می گذارد تا در مزرعه ذرت بدوند و خریدهای کوچکی انجام بدهند. رویهمرفته آنها را آزاد می گذارد تا خودشان کارها را انجام بدهند، ولی همیشه اوضاع را تحت کنترل کامل خود دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала