بغض مجری خندوانه از تغییر چهره بانوی مدافع سلامت +ویدئو، عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رامبد جوان، بازیگر
رامبد جوان، بازیگر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.06.2021
اشتراک
دکتر نیلوفر نیسی، صاحب تصویری‌ که وایرال شده بود از ماجرای آن عکس گفت.

به گزارش اسپوتنیک، شب گذشته دکتر نیلوفر نیسی صاحب تصویر پربازدید که احساسات مخاطبان را برانگیخته بود، میهمان برنامه خندوانه بوده که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته‌ است. رامبد جوان در ابتدای گفت‌و‌گو با دکتر نیسی از دیدن تصویر وی که بر اثر وجود ماسک سنگین و کار زیاد، صورتش کبود شده بود بغض کرده و پرسید، این تصویر را چه‌ موقع و توسط چه کسی گرفته شده است؟ دکتر نیسی در پاسخ به رامبد جوان گفت که این عکس در تاریخ ۲۹ اسفند سال ۹۸ پس از ۵ ، ۶ ساعت کار مداوم در زمانی‌که از آزمایشگاه بیرون آمده‌ بوده توسط مرتضی جابری عکاس و خبرنگاری که در آنجا حضور داشت به صورت شکار لحظه‌ها گرفته شده است. او عنوان کرد که خودش متوجه گرفتن عکس نشده بود و پس از چند روز او از دوستان و همکارانش شنیده بود که عکس ایشان در فضای مجازی متشر و پربازدید شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

 نیلوفر نیسی در ادامه گفت‌و‌گو با رامبد جوان که در رابطه با بهتر شدن اوضاع کرونا سوال کرده بود بیان کرد از روز اول که بحث بیماری کرونا داغ شد، درباره این موضوع صحبت شده بوده که باید جلوی چرخه یا زنجیره انتقال ویروس کرونا گرفته شود. وی در ادامه افزود که با ماسک زدن ضد عقونی کردن دست‌ها و رعایت فاصله‌ ایمنی می‌توانیم این چرخه را از بین ببریم.

تعدادی از کاربران از زحمات این دکتر قدردانی کردند و پزشکان را اسطوره‌های تکرار نشدنی معرفی کردند‌. تعدادی هم نسبت به بی‌خبری کرونا و نبودن دکتر نمکی وزیر بهداشت در زمان نزدیکی انتخابات واکنش نشان دادند. جمعی از کاربران نیز با کنایه به برنامه خندوانه به آن واکنش نشان دادند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала