شگردی جدید سارقان با جاساز کردن دستگاه کارت‌خوان +ویدئو

© Fotolia / Paoleseرسانه: دلیل هک شدن ایمیل دمکرات ها ی امریکا یک غلط چاپی معمولی بود
رسانه: دلیل هک شدن ایمیل دمکرات ها ی امریکا یک غلط چاپی معمولی بود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
سرقت با جابه‌جایی کارتخوان مغازه شگردی که سارقان آن را اجرایی میکنند.

به‌ گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از کلاهبرداری و سرقت در یک فروشگاه‌ انتشار یافته که مورد توجه کاربران قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от memes 🐏حوادث خنده دار و جالب (@jokmige)

در این ویدئو سارق در نقش مامور رسیدگی به دستگاه کارتخوان‌، جلو تر از فروشنده به صندوق فروشگاه رسیده و کارتخوان خود را با یکی از کارتخوان‌های موجود تعوض نمود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от پیشخوان تجارت الکترونیک (@ptposshop)

وی این شگرد را زمانی پیاده کرد که فروشنده پشت سر او قرار داشته و او در زمانی کوتاه دست به این کار زده بود. سارق پس از رسیدن صاحب مغازه به صندوق به صورت کاملا زیرکانه وانمود به سرویس کردن کارتخوان‌های موجود درمغازه می‌کند. در آمارهای به دست آمده از دزدی، سارقان برای سهولت کار خود و برای رسیدن به پول‌های کلان، به دنبال روش‌های خلاقانه برای دزدی و سرقت هستند. لذا صاحبان کسب و کار باید مراقبت‌های بیشتری نسبت به اموال و کسب‌وکار خود انجام دهند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от MZ (@mhmdrdmyrzyy1636)

تعدادی از کاربران به بی‌دقتی صاحب مغازه واکنش نشان دادند و تعدادی دیگر او را به گرفتن درس عبرت محکوم کردند. همچنین عده‌ای به زیرکی و سریع بودن سارق واکنش نشان دادند و تعدادی سارق را فردی خوش‌شانس دانسته‌اند. تعدادی هم گفته‌اند که اگر آن‌ها هوش و خلاقیت فرد سارق را داشتند، آن را در مسیر خیر استفاده می‌کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала