هارولد درد پنهان کن چگونه به یک میم اینترنتی شهرت یافت +ویدئو، عکس

© Fotolia / Tanushaپدر پیامک SMS درگذشتтелефон
پدر پیامک SMS درگذشتтелефон - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.06.2021
اشتراک
مهندس برق بازنشسته‌ی ۷۵ ساله به یک میم اینترنتی تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، آندراس ایستوان آراتو، یک مهندس برق بازنشسته‌ی مجارستانی است که با تبدیل شدنش به یک میم اینترنتی مشهور شده است. در واقع او به خاطر نوع و حالت لبخند مصنوعی‌اش به "هارولد درد پنهان کن" شهرت یافته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от رسانه خبری سوژه (@soje.media)

آندراس آراتو داستان این ماجرا را در ویدئویی منتشر کرد و از اتفاقی که برایش در این مدت افتاد صحبت کرد. وی در این‌باره گفت: «من اتفاقی تبدیل به یک میم شدم. اسم من آندرش آراتو هست. ولی مردم مرا به عنوان "هارولد درد قایم کن" می‌شناسند. قبل از گرفتن عکس‌های تجاری من به عنوان یک مهندس برق کار می‌کردم. عکس‌های تجاری زمانی شروع شد که یک عکاس با من تماس گرفت و مرا برای عکاسی دعوت کرد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تاریخ در عکس (@tarikhdarax)

وی در ادامه گفت: «و من برای مثال، یک دکتر، یک استاد دانشگاه، یک همسر، یک نقاش و خیلی چیزهای دیگر بودم. من چندین ماه بعد از اولین عکاسی فهمیدم که به یک میم تبدیل شدم. در آن اوایل من خود را مشهور در نظر نمی‌گرفتم ولی آدم‌های بیشتری جلوی مرا در خیابان برای سلفی گرفتن، می‌گرفتند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سینما یوتیوب - میم و تاکشو (@cinema.youtube)

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند او به هر چیزی می‌آید و لبخندش نه تنها مصنوعی نیست بلکه دوست داشتنی هم هست. برخی از کاربران نیز با کنایه عنوان می‌کنند با این لبخند هر بدبختی را می‌توان پنهان کرد و در واقع اسمش به او می‌آید.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от دنیای میان ستاره ای (@interstelllarworld)

کاربرانی نیز عنوان می‌کنند تصویر آندرش آراتو بسیار مناسب بیان مفاهیم مختلف و خلاقیت‌های طنزآمیز است. این کاربران همچنین عنوان می‌کنند این شخص در سن مناسبی به شهرت رسید و اکنون در این سن می‌تواند با مدل شدن درآمد خوبی کسب کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала