پیش دستی داوطلبانه سلبریتی‌ها برای تزریق واکسن کرونا ایرانی +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / واکسن کوو ایران برکت
واکسن کوو ایران برکت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بردریافت داوطلبانه واکسن کرونا ایرانی توسط خوانندگان پاپ ایرانی، حامد همایون و بابک جهانبخش و همسرش به همراه دو تن از بازیگران سینما و تلویزیون، دنیا مدنی و سیاوش‌ خیرابی با واکنش کاربران فضای مجازی همراه بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

پریا پرتوی‌فرد همسر بابک جهانبخش پس از دریافت واکسن ایرانی در صفحه خود نوشت: «امیدوارم تمام مردم کشورم هرچه زودتر واکسینه بشن. انتخاب واکسن ایرانی برای ما با توجه به اینکه شرایط واکسینه شدن با موارد دیگه رو داشتیم کاملا انتخاب شخصی و در جهت حمایت از کسانی هست که فرای سلامت مردم کشور زحمت میکشند.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

به گفته این هنرمندان، آنها این اقدام را برای حمایت از کسانی که در جهت سلامتی مردم قدم بر می دارند برداشته‌اند و غیر از آن دلیل دیگری ندارد.
تعدادی از کابران از انجام دادن این اقدام ابراز رضایت کرده‌اند درمقابل تعدادی هم آن‌ها را به تبلیغات از پیش تعیین شده متهم کرده‌اند.همچنین عده‌ای دلیل اینکار را ایجاد اعتماد و کادر درمانی ایرانی بیان کردند و از اقدام هنرمندان ایرانی تشکر کرده‌اند.تعدادی دیگر نادیده گرفتن زحمات کادر درمان و پزشکی در میان بازارهای سیاه و تبادل واکسن های خارجی ابراز تاسف کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала