دعوت چهره مشهور سینمای ایران به مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ +ویدئو، عکس

© Sputnikانتخابات ریاست جمهوری ایران
انتخابات ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.06.2021
اشتراک
بهنوش بختیاری در ویدئویی ایرانیان را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی در فضای مجازی در میان کاربران دست به دست می‌شود که مورد انتقاد فراوان و واکنش‌های گسترده‌ای قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

این ویدئو مربوط به صحبت‌های بهنوش بختیاری از چهره‌های مشهور سینما در ایران، می‌باشد که در آن مردم را به شرکت در انتخابات پیش رو در ایران دعوت کرد و از مردم خواست که آبروداری کنند و راز و مشکلات را بین خودشان حل کنند و غرغر، نق و اعتراض‌های الکی را تمام کنند و رای بدهند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от بازیگر اورجینال | تبلیغات (@bazigarorginal)

بهنوش بختیاری این ویدئو را در صفحه اینستاگرام شخصی خود که تعقیب‌کنندگان چند میلیونی دارد منتشر نکرده است اما همزمان با آنکه در آن از ایران به عنوان کشوری حاصلخیز یاد می‌کند، در این حساب، تبلیغ برای خرید ملک در ترکیه منتشر کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от parsiwod (@parsiwod)

برخی از کاربران این اقدام خانم بازیگر را تقدیر کردند و عنوان می‌کنند او مانند سلبریتی‌های دیگر که در استادیوم فریاد می‌زدند و می‌رقصیدند و مردم را تشویق به رای دادن کردند نکرده است و با این روش مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کرده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سکانس ها | حواشی (@cliiip.tv)

اما جمعی از کاربران این رفتار خانم بختیاری را دوگانگی می‌دانند و صحبت‌های او را با تصاویری از کشته‌شدگان اعتراض‌های سال‌های گذشته در ایران، قربانیان شلیک به هواپیمای مسافری اوکراین و تصاویری از فقر در ایران بازنشر کرده و آن‌ها را نمونه‌هایی از «غرغرهای الکی مردم ایران» نامیدند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سبک زندگی 💙 (@sabke_zendegiesalem)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала