مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان

© Fotolia / Syda Productionsمزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان
مزایای تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.06.2021
اشتراک
در این مقاله در رابطه با مزایای کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای یادگیری بهتر زبان در زمان کم و با کیفیت بالا توضیح داده می شود.

بهترین روش ها برای یادگیری زبان انگلیسی در زمان کم

روشهای مختلفی برای یادگیری سریع و خوب زبان انگلیسی در زمان کم وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به شرکت در کلاس های گروهی آموزشگاهها، استفاده از کتاب های خودآموز برای یادگیری زبان انگلیسی، گوش دادن به اخبار انگلیسی و دیدن فیلم های زبان اصلی، استفاده از فیلم های آموزشی رایگان مفید موجود در اینترنت، در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب و ....اشاره کرد. تمامی این روش ها می تواند برای یادگیری زبان انگلیسی مفید واقع شود. هر کدام از روش های ذکر شده مزایای خودش را دارد. به عنوان مثال، شرکت در کلاس های آموزش زبان انگلیسی آموزشگاهها این مزیت را دارد که به نسبت ارزان تر است و می توان با اساتید خوب که مورد تایید آموزشگاه زبان است یادگیری زبان انگلیسی را ادامه داد. کتاب های خودآموز هم می تواند برای یادگیری زبان انگلیسی و یا هر زبان خارجی دیگری مفید باشد اما در هر صورت ممکن است حین یادگیری زبان با استفاده از این کتاب ها سوالاتی داشته باشید که بی جواب بماند. یکی از بهترین روش ها برای یادگیری سریع و با کیفیت بالای زبان انگلیسی، فرانسه، آلمانی و یا هر زبان خارجی دیگری استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین یا حضوری است. در ادامه در رابطه با مزیت های کلاس های خصوصی زبان توضیحاتی ارائه می شود.

مزیت های تدریس خصوصی برای یادگیری بهتر و سریعتر زبان انگلیسی

در کنار داشتن یک معلم خصوصی زبان انگلیسی خوب می تواند مزیت های زیادی برای آموزش زبان در زمان کم داشته باشد که در ادامه تعدادی از این مزیتها بیان می شود.

1-  فرصت بیشتر برای حرف زدن و تقویت مکالمه زبان

فرض کنید که زبان آموز می خواهد با شرکت در کلاس های خصوصی مکالمه زبان خودش را تقویت نماید. در کلاس گروهی که مثلا 10 نفر شاگرد حضور دارند یک دهم وقت به هر شاگرد می رسد که بتواند حرف بزند و اظهار نظر نماید. البته با این فرض که همه ی زبان آموزان به یک اندازه زمان در اختیار داشته باشند که معمولا این طور نیست و یکی دو نفر اختیار کلاس را در دست می گیرند. بنابراین، در کلاس های گروهی از 90 دقیقه زمان کلاس 9 دقیقه به هر شاگرد می رسد که حرف بزند و مکالمه را تمرین کند. اگر کلاس 15 نفره باشد به هر نفر 6 دقیقه زمان می رسد. بنابراین همانطور که ملاحظه می کنید در کلاس های گروهی در هر جلسه کلاس زمان بسیار کمی برای مکالمه یا گرامر زبان و تمرین کردن آن وجود دارد. در کلاس خصوصی که یک نفر شاگرد حضور دارد کل زمان کلاس در اختیار همان یک نفر است و می تواند بسیار مفید و موثر مکالمه زبان را تمرین نماید. واضح است که کلاس های خصوصی بارها و بارها به نسبت کلاس گروهی بازدهی بالاتری دارد. درست است که قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی ساعتی به نسبت کلاس های گروهی آموزشگاهها و موسسات زبان بالاتر است اما در هر صورت بازدهی بسیار بالاتری هم دارد و با این مثالی که زده شد می توان به خوبی درک کرد که چرا این کلاس ها با استقبال زیادی مواجه شده است.

2-  امکان استفاده از کلاس های خصوصی زبان در منزل یا به صورت آنلاین

کلاس های تدریس خصوصی زبان انگلیسی در کرج، قزوین، تهران، شیراز، تبریز، اصفهان و یا هر جای دیگر ایران که برگزار گردد می تواند در منزل و یا به صورت آنلاین مورد استفاده زبان آموزان قرار گیرد. تدریس خصوصی زبان انگلیسی آنلاین مزایای زیادی دارد که از آن جمله می توان به از میان برداشته شدن محدودیت مکانی و زمانی اشاره نمود. کلاس های خصوصی اینترنتی و مجازی را می توان با هر استادی و از هر جای ایران و جهان برگزار کرد. حتی می توان با اساتید native کلاس زبان انگلیسی را برگزار نمود. کلاس های زبان اگر در منزل یا خانه هم برگزار شود باز بسیار مفید است. در این کلاس ها وقت شاگرد در مسیر رسیدن به کلاس تلف نشده و معلم به منزل شاگرد می رود. بنابراین این کلاس ها مزیت دیگری که دارد این است که می تواند به صورت حضوری و در منزل و یا به صورت مجازی و آنلاین برگزار شود. در شرایط کرونایی فعلی استفاده از کلاس های آنلاین بیشتر توصیه می شود. برای موفقیت در آزمون آیلتس هم بهتر است از کلاس خصوصی آیلتس استفاده نمائید.

3-  انتخاب استاد توسط خود شاگرد یا والدین ایشان

در کلاس های خصوصی استاد و معلم زبان توسط خود شاگرد انتخاب می شود و بنابراین این امکان وجود دارد با بهترین استاد و یا یکی از بهترین معلم های زبان انگلیسی کلاس برگزار نمود.

4-  امکان انتخاب تعداد جلسات و زمان برگزاری کلاس ها

ممکن است زبان آموز بخواهد برای آزمون مشخصی مانند آیلتس، تافل، کنکور زبان و ... آماده شود و زمان کمی در اختیار داشته باشد. در این حالت می توان تعداد جلسات خصوصی زبان را زیاد و با فاصله زمانی کم در نظر گرفت. کلاسهای تدریس خصوصی کاملا منعطف است و در هر زمان و هر مکانی می تواند برگزار شود.

5- مشخص شدن سطح کلاس زبان بر مبنای خواسته و توانایی شاگرد

کلاس های گروهی آموزشگاهها برنامه مشخص و از قبل تعیین شده ای دارد. کلاس های خصوصی بسیار منعطف است و بر مبنای خواسته و توانایی شاگرد سطح کلاس، منابع تدریسی، تعداد جلسات و ... تعیین می گردد.

6-  نتیجه گرفتن در زمان کمتر و با کیفیت بالاتر

با توجه با موارد توضیح داده شده قبلی استفاده از کلاس های تدریس خصوصی زبان می تواند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت زبان آموز را به نتیجه مطلوب برساند.

7- برگزاری کلاس ها به صورت هدفدار و متمرکز

کلاس های خصوصی می تواند بر مبنای اهداف زبان آموز (قبولی در آزمون آیلتس، یادگیری سریع مکالمه و ...) برنامه ریزی شود و کاملا متمرکز است.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала