خودکشی تکان‌دهنده فوتبالیست ایتالیایی در ۲۰ سالگی +عکس

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر خودکشی کودکان – " نهنگ آبی" به کدام کشورها رسیده است؟
خودکشی کودکان –  نهنگ آبی به کدام کشورها رسیده است؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.06.2021
اشتراک
سید ویزین فوتبالیست سیاه‌پوست ایتالیایی در اقدامی تکان‌دهنده خودکشی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در روزهای اخیر خبر خودکشی سید ویزین، فوتبالیست ۲۰ ساله ایتالیایی در فضای مجازی منتشر شده است. در هفته گذشته او دست به خودکشی زد و جسدش در خانه‌اش پیدا شد و چند روز پیش نیز مراسم تشییع جنازه او برگزار شد. در حالیکه هنوز دلیل اصلی اقدام او برای خودکشی مشخص نشده است. اما پس از این اتفاق، روانشناس او نامه‌ای از این بازیکن که قبل از مرگش نوشته بود را در صفحه فیسبوک خود به اشتراک گذاشت.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от @seid.visin

در این نامه علنا به مسئله نژادپرستی اشاره شده است. در بخشی از آن آمده است. "حالا هر کجا که حضور دارم و به هر مکانی که می‌روم، آن (نژادپرستی) را مانند تخته سنگی روی دوش خود احساس می‌کنم. من کاملا متوجه بار سنگین نگاه‌های تبعیض گونه، مشکوک و ناراحت کننده مردم می‌شوم. احساس می‌کنم که مجبور هستم به کسانی که شناختی نسبت به من ندارند ثابت کنم مانند آنها هستم. من هم یک ایتالیایی هستم اما احتمالا به این دلیل که سیاه پوست هستم یا مهاجر محسوب می‌شوم باید احساس کوچک بودن و شرمساری داشته باشم."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ©️TWITTER IRANI Official©️ (@twitterirani)

با توجه به این نامه منتشر شده بسیاری معتقد هستند که دلیل خودکشی ویزین همین مسئله نژادپرستی بوده است اما این موضوع با تکذیب پدرخوانده او همراه بوده است. والتر ویزین در این باره گفت: «این نامه قدیمی و متعلق به سال ۲۰۱۹ بود. پسرم به خاطر احساس تبعیض از دنیا نرفت. از همه می‌خواهم که به این شایعه دامن نزنند. در مورد اینکه چرا او این کار را انجام داده، برخی سوالات پاسخ ندارد. همه در اینجا پسرم را دوست داشتند و او مثل همیشه بود. امروز صبح مراسم تشییع جنازه را برگزار کردیم و کلیسا مملو از خانواده‌ها و جوانان بود. این نامه لحظه‌ای از ناراحتی پسرم از اوضاع آن مقطع ایتالیا را نشان می‌داد اما در عین حال هیچ ارتباطی با خودکشی نداشت.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от جهان پنهان (@jahane_penhan)

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف عنوان می‌کنند با توجه به نامه‌ای که او دو سال قبل نوشته است به احتمال بسیار زیاد علت مرگ او مسئله نژادپرستی بوده است. این کاربران عنوان می‌کنند چقدر سخت است که آدم‌هایی در این دنیا از نژادپرستی رنج می‌برند بدون اینکه سایرین متوجه این موضوع شوند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от فیل دانا (@filedana)

گروهی از کاربران معتقدند مسئله نژادپرستی در غالب مردم جهان وجود دارد و بهتر است افراد از خود شروع کنند و نژادپرست نباشند. این کاربران برای شادی و آرامش روح این جوان ۲۰ ساله دعا می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала