واکنش خانم بازیگر به حواشی صحبت‌های خواهرش در یکی از برنامه‌های رسانه خانگی +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / IRNA / شهاب حسینی
 شهاب حسینی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.06.2021
اشتراک
پانته آ بهرام در واکنش به حواشی بوجود آمده از صحبت‌های خواهرش در برنامه هم رفیق واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی قسمتی از ویدئویی از برنامه هم رفیق در صفحات مجازی دست به دست می‌شود که پانته‌آ بهرام به همراه خواهر خود در این برنامه بعنوان میهمان حضور داشته و به خاطر صحبت‌های خواهرش این بخش از ویدئو با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شده است. و پانته‌آ بهرام نیز با انتشار پستی نسبت به این حواشی واکنش نشان داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Pantea Bahram پانته آ بهرام (@officialpanteabahram)

او در پستی در صفحه‌ی رسمی اینستاگرامش نوشت: «‎آیا اين لحظه را در برنامه همرفيق ديديد؟ البته كه نه!چون تقطيع و حذف جزئی از فرآيند برنامه‌سازی در ايران است. در ٤٨ ساعت گذشته پيگير فايل اصلی برنامه بودم تا نسخه‌ی كامل لحظه‌ی اظهار نظر خواهرم را پخش كنم كه متاسفانه به دلیل گذشت زمان و در دسترس نبودن دوستان برنامه‌ساز اينكار ميسر نشد. (هر جاي جهان كه هستند شاد و سلامت باشند انشالله!!) آن شب گفتگوی ما به اينجا رسيد كه بچه‌هایی که در فضای مجازی فعاليت و توليد اثر می‌كنند آيا می‌توانند با ٢٠ ميليون فيلم كوتاه بسازند؟ (که با بی‌توجهی تدوینگر حذف شد) و خواهركِ من، كه پيش از اين هرگز جلوی دوربين نرفته بود و اضطرابش كاملا هويداست، خواست مثلا زبانِ مادری را پاس بدارد و به جاي لِوِلِ هنری و به اشتباه از كلمه‌ی طبقه استفاده كرد با اين منظور كه بگويد: براي اين سطح از توليدِ فيلمِ كوتاهِ مجازی، ٢٠ ميليون قطعا كافيست!! این اشتباه به ناگاه ما را در صدر اخبار مهم روز قرار داد!!! باری شما را با دهان‌های خوشبویتان تنها می‌گذارم، کاش می‌دانستید که چرخنده‌های نفرت ابتدا خودتان را له خواهد کرد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

تعدادی از کاربران از گفتن حقیقت تلخ جامعه امروزی که پایین بودن قدرت مالی مردم است ابراز تاسف کردند و تعدادی دیگر خواهر خانم پانته‌آ بهرام را بی‌تقصیر خواندند. عده‌ای هم با لحن تند گفتند بده کارهم شدیم در مقابل عده‌ای دیگر سایرین را به آرامش دعوت کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала