امکانات جدید واتس‌اپ چگونه خواهد بود؟

© Sputnik / Natalya Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر واتساپ
 واتساپ  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.06.2021
اشتراک
پشتیبانی از دسترسی همزمان به واتس‌اپ در چند دستگاه بزودی افزوده خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پایگاه خبری « WaBetaInfo »، واتس‌اپ به زودی امکان دسترسی همزمان به گزینه های بیشتر برای قابلیت پیامهای محو شونده را عرضه می کند.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک، شرکت مادر واتس‌اپ، تایید کرد که پشتیبانی از دسترسی همزمان به واتس‌اپ در چند دستگاه بزودی افزوده خواهد شد. کاربران می توانند حداکثر چهار دستگاه را به یک حساب کاربری متصل کنند. این شرکت پیام رسان همچنین سرگرم کار برای معرفی یک اپلیکیشن واتس‌اپ اختصاصی برای آی پد است.

بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.05.2021
بزرگترین شبکه دارک‌نت پورنو کودک در جهان شناسایی شد

زاکربرگ در ادامه گفت:« همگام کردن صحیح پیامها و محتوا در چندین دستگاه حتی وقتی شارژ گوشی شما رو به پایان است چالش فنی بزرگی است اما ما این مسئله را حل کردیم و به دنبال عرضه این امکان در آینده نزدیک هستیم.

این سرویس پیام رسان سال گذشته قابلیتی را برای تعیین مدت زمان هفت روزه برای حذف شدن خودکار پیامها معرفی کرد و اکنون به دنبال توسعه این قابلیت است تا به کاربران اجازه دهد تصاویر و ویدیوهایی را به اشتراک بگذارند که تنها می توانند یک بار مشاهده شوند.

ما همچنین به دنبال عرضه قابلیت یک بار مشاهده هستیم تا کاربران بتوانند محتوایی را ارسال کنند که بمحض مشاهده شدن توسط دریافت کننده پیام، حذف شوند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала