چند درصد از دانشمندان ناسا ایرانی هستند +ویدئو، عکس

© Sputnik / Sergey Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد
ناسا به مبارزه با کرونا می پیوندد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 31.05.2021
اشتراک
۴۳ درصد از کادر پژوهشی ناسا را دانشمندان و متخصصان ایرانی تشکیل می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، جديدترين گزارش‌ها از حضور گسترده ايرانيان در سازمان هوافضایی آمريکا موسوم به ناسا خبر می‌دهد. نشريه علمی نوآورد در اين زمينه نیز در گزارش خود می‌نويسد: «حضور بسيار پررنگ متخصصان ايرانی در بالاترين رده‌های سازمان هوافضایی ايالات متحده، حاکی از توانایی‌ها و هوش سرشار نژاد ايرانی بوده که در تمام طول تاريخ و هر زمان که فرصتی برای عرضه اندام داشته، به بهترين نحو خود را نشان داده است.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تاپ ترینهای روز (@top10rooz)

بر اساس گزارش منتشره در نشريه فضا و طبق آخرين آمار؛ ۴۳ درصد کادر پژوهشی ناسا را پژوهشگران و متخصصان ايرانی تشکيل می‌دهند که نام گروهی از اين متخصصان همراه با مسئوليتشان عبارت است از: پروفسور محمد جمشيدی مدير برنامه‌های داخلی ايستگاه فضایی ناسا؛ فيروز نادری مدير برنامه اجرایی سياره مريخ در ايستگاه فضایی ناسا؛ حميد برنجی عضو پژوهشگران ايستگاه فضایی ناسا؛ قاسم اسرار عضو هيئت مديره ايستگاه فضایی ناسا؛ کاظم اميدوار عضو پژوهشگران ايستگاه فضایی ناسا؛ رضا غفاريان مهندس لابراتوار نيرو محرکه جت ايستگاه فضایی ناسا؛ پروفسور پرويز معين رئيس موسسه مرکزی تحقيقاتی دانشگاه ناسا؛ پروفسور صمد حیاتی عضو هيئت مديره ايستگاه فضایی ناسا؛ عبدالحميد کریمی در رابطه با ساخت موشک‌های فضایی در ناسا فعاليت دارند و خانم دکتر مقدم در آزمايشگاه پيشرانش جت در ناسا بر روی رادارها کار می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مجله فیزیک|درک جهان هستی (@physics.magazine)

کاربران ایرانی بسیاری از اینکه موفقیت هموطنانشان را در این عرصه می‌بینند خوشحالند و ابراز خرسندی می‌کنند. این کاربران ضمن تحسین پژوهشگران و دانشمندان ایرانی عنوان می‌کنند به احترام آنها می‌ایستند و دست می‌زنند که در همه جای دنیا ایران را سرافراز می‌کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

گروهی از کاربران معتقدند تعداد دانشمندان ایرانی در ناسا بیش از این است و نژاد ایرانی سرشار از هوش و استعداد است. این دسته از کاربران امیدوارند به نخبگان ایرانی نیز ارزش داده شود و در ایران بمانند تا نام ایران همچون همیشه بدرخشد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от محمدنورى زاده ( خيريه_شمس )🇮🇷 (@mnourizadeh)

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала