انتقاد کاربران از خانه لوکس مادر معاون اول رئیس جمهور وقت ایران +عکس

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ایران
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
اشتراک
اسحاق جهانگیری پس از عدم تایید صلاحیت برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به دیدار مادر خود رفت اما خانه لاکچری مادرش کاربران را متعجب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور وقت ایران پس از رد صلاحیت در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ در ایران به دیدار مادر خود در و تصویری از این دیدار منتشر کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от شبکه تی وی پلاس (@tvpluss)

وی در پستی اینستاگرامی نوشت: «مادر چون خورشیدی است که گرمی وجود او انرژی بخش انسان در هر سن و موقعیتی است. چندین سال است که به دلیل مشغله زیاد کمتر توفیق خدمت به مادرم را پیدا کردم. امروز جمعه فرصت خوبی دست داد تا با ایشان دیدار کنم. امیدوارم از این پس بیشتر بتوانم جبران زحمات و الطاف بی دریغ مادرم را نمایم، ان شاءالله. برای سلامتی و عزت روزافزون همه مادران دلسوز و مهربان سرزمینمان دعا کنیم.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

اما این تصویر از جهت اینکه خانه مادر اسحاق جهانگیری لوکس و شیک است مورد انتقاد کاربران زیادی قرار گرفته است و کاربران با اشاره به این موضوع از آن انتقاد می‌کنند. این پست بیش از ۴ هزار کامنت داشته و در سایر صفحات دیگر نیز پر بازدید بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اسحاق جهانگیری (@eshaqjahangiri)

غالب کاربران به خانه لاکچری، موقعیت خانه، لوازم و شیرآلات این خانه اشاره می‌کنند و با کنایه عنوان می‌کنند اگر شما به مادرتان خدمت کنید و دیگر به ایران خدمت نکنید مشکلات ایران و مردم کمتر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала