خوشتیپ‌ترین بازیگران ایران از نگاه زنان خارجی +ویدئو

© Fotolia / KitjaМужчина со смартфоном в кармане брюк
Мужчина со смартфоном в кармане брюк - اسپوتنیک ایران  , 1920, 30.05.2021
اشتراک
انتخاب بازیگر خوشتیپ ایرانی از نظر زنان خارجی مورد توجه و انتقاد برخی از کاربران قرار گرفت.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئویی از یک گزارش در فضای مجازی منتشر شده است که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. در این ویدئو گزارشگر جوان تصاویری از بازیگران مرد ایرانی را به خانم‌های خارجی نشان می‌دهد و نظرات آنان را در مورد خوشتیپ‌ترین آنها جویا می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от اینستا حاشیه (@insta.hashiyeh)

در جمع این افراد تصویر رضا عطاران، شهاب حسینی، امین حیایی، حامد بهداد، نوید محمدزاده و محمدرضا گلزار دیده می‌شود که هر یک، مورد پسند جمعی از مخاطبان قرار می‌گیرند. اما در این امتیازدهی محمدرضا گلزار بیشتر از سایرین رای آورد و دلیل انتخاب او داشتن چهره مردانه، جذابیت بیشتر و سن او بوده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 💜عاشقانه‌23💜‌ (@asheganeh23)

کاربرانی این انتخاب را صحیح عنوان می‌کنند و نظر آنان نیز محمدرضا گلزار می‌باشد و او را به عنوان خوشتیپ‌ترین بازیگر ایران عنوان می‌کنند. اما برخی از کاربران، سایر بازیگران ایرانی را مد نظر دارند و انتخاب می‌کنند و عنوان می‌کنند جمعی از بازیگران حتی در لیست این افراد آورده نشده مانند پارسا پیروزفر، مهدی پاکدل، امیرحسین آرمان، پژمان بازغی و محمدرضا فروتن و چندین تن دیگر. به همین دلیل است نظرسنجی را اشتباه می‌خوانند و عنوان می‌کنند حتی برای شهاب حسینی نیز عکس مناسب انتخاب نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала