در آغوش کشیدن زنبورهای عسل توسط بانوی بازیگر هالیوودی برای توانمندسازی زنان +ویدئو، عکس

© REUTERS / Michalis Karagiannisآنجلینا جولی تصمیم گرفت تابلوی نقاشی چرچیل را بفروشد + عکس
آنجلینا جولی تصمیم گرفت تابلوی نقاشی چرچیل را بفروشد + عکس  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.05.2021
اشتراک
آنجلینا جولی، بازیگر سینمای هالیوود برای گسترش آگاهی درباره حفاظت از زنبورهای عسل و با هدف توانمندسازی زنان، با نشنال جئوگرافیک، یونسکو و برند گرلن همکاری می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، در ۲۰ مه روز جهانی زنبور عسل، آنجلینا جولی روبروی دوربین دن وینترز قرار گرفت و این در حالی بود که زنبورها از سر و صورت و بدن وی بالا می‌رفتند تا اینگونه این روز را جشن بگیرد. وی در گفت‌وگو با سردبیر ارشد نشنال جئوگرافیک درباره اهمیت حفاظت از زنبور عسل و اینکه چرا زنبورداری در کشاورزی پایدار، بهداشت محیط و امنیت غذایی حیاتی است صحبت کرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от euronews persian (@euronews_persian)

آنجلینا جولی قرار است با یونسکو و خانه زیبایی و عطر گرلن در طرح «زنان برای زنبورها» با هدف ارتقای توانمندی زنان در کندو داری و کارآفرینی برای زنان در این حوزه همکاری کند. طرح «زنان برای زنبورها» یک برنامه پنج ساله است که آموزش‌های زنبورداری را به زنان مشتاق ارائه می‌کند. نخستین دوره ۳۰ روزه با مشارکت رصدخانه زنبورشناسی فرانسه در پرووانس از تاریخ ۲۱ ژوئن ۲۰۲۱ آغاز می‌شود. این برنامه، به علاقمندان تمام دانش نظری و عملی که برای ایجاد کندو داری حرفه‌ای نیاز است ارائه می‌کند. با پایان دوره آموزش، فارغ التحصیلان بخشی از یک شبکه بین‌المللی زنبورداری می‌شوند که می‌توانند آموخته‌های خود را به اشتراک بگذارند و به دیگران کمک کنند.
گرلن امیدوار است بتواند در این برنامه تا سال ۲۰۲۵ با همکاری یونسکو ۲۵۰۰ کندوی عسل در ۲۵ منطقه حفاظت شده ایجاد کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от ECO.NGO▶️ Environment NGO (@eco.ngo)

کاربران این ویدئو را بسیار زیبا، با مفهوم و تاثیرگذار عنوان می‌کنند و معتقدند مناسب‌تر از آنجلینا جولی برای این تبلیغ، وجود نداشت چراکه او از نظر شهرت و شهامت در سطح بالایی قرار دارد. برخی از کاربران عنوان می‌کنند حتی زنبورها هم آنجلینا جولی را دوست دارند و او را نیش نمی‌‌زنند. برخی اما متعجب‌اند از اینکه چگونه زنبورها او را نیش نمی‌‌زنند که در پاسخ این کاربران، گروهی عنوان می‌کنند زنبور عسل در صورتی که احساس خطر کند و به کندو آسیب رسیده باشد نیش می‌زند که خود با نیش زدن نیز می‌میرد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Gooya Dubai 🇦🇪 گویا دبی (@gooya_dubai)

جمعی از کاربران به این موضوع که مدت‌هاست آنجلینا جولی مدل برند گرلن هست اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند این برند لوازم آرایشی، بهداشتی‌اش از عسل استفاده می‌کند. گروهی از کاربران نیز این تبلیغ را با تبلیغ اخیر لیلا حاتمی هنرپیشه ایرانی مقایسه می‌کنند و با کنایه و تمسخر به آن واکنش نشان می‌دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала