مالک سابق باشگاه شهر خودرو بازداشت شد +عکس

© Depositphotos.com / Cunaplusسلول زندان
سلول زندان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.05.2021
اشتراک
مالک شهر خودرو بعد از مشکلات به وجود آمده و حواشی فراوان سرانجام بازداشت شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی خبری مبنی بر دستگیری مالک سابق باشگاه فوتبال "شهر خودرو" منتشر شده که مورد توجه کابران فضای مجازی قرار گرفته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от فوتبال ایران و جهان (@11.fotbal)

ماجرا از اواسط زمستان سال ۱۳۹۹ شروع شد. زمانی که تیم فوتبال "شهر خودرو" در مقابل تیم فوتبال "سپاهان"، پیروز میدان شده بودند که
خبری ناگهانی مبنی بر دستگیری دو عضو هیات مدیره شرکت "شهر خودرو" توسط دستگاه‌های امنیتی، آنها را شوکه کرده بود. بعد از دستگیری این دو عضو هیات مدیره، دیگر خبری از فرهاد حمیداوی مالک باشگاه "شهر خودرو"  نبود تا اینکه وی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حاضر شد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от autto. ir (@autto.ir)

ماجرای دستگیری دو عضو هیات مدیره شهر خودرو، باعث شده بود تا مشکلات مالی بسیاری گریبان‌گیر تیم فوتبال :شهر خودرو" شود. تا جایی که این تیم نتوانست پول تست‌گیری کرونا قبل از بازی خود را تهیه کند. 

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مشهد آفتاب (@mashhad_aftab)

بعد از کش و قوس‌های فراوان و حواشی زیاد این تیم در اختیار هیات فوتبال خراسان رضوی قرار گرفته و نام این تیم از "شهر خودرو" به "پدیده" تغییر داده شد. و به نوعی پایان کار فرهاد حمیداوی شناحته شد.
 حالا بعد از شکایات مردمی از هلدینگ "شهر خودرو" و اعتراضات فراوان، شنیده می‌شود فرهاد حمیدوای مالک سابق "شهر خودرو" با دستور دادستانی تهران بازداشت شده و به صورت موقت راهی زندان اوین شده است. باید نشست و دید چه سرنوشتی در انتظار حمیداوی خواهد بود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Iranwire.com (@iranwire)

تعدادی از کاربران فرهاد حمیداوی را تاجر خواندند و بیان کردند اگر کاری هم انجام می‌داد برای منفعت خود کرده و به فکر سایرین نبوده است. تعدادی دیگر دلیل این اتفاقات را نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری در ایران دانسته‌اند و این موضوع را ناپدید شدن دوباره فرهاد حمیداوی معرفی کرده‌اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала