جنجال و حواشی دستمزد ۱۵ میلیاردی تیزر تبلیغاتی یک دقیقه‌ای +عکس، ویدئو

© AP Photo / Alastair GrantАктриса Лейла Хатами на Каннском кинофестивале
Актриса Лейла Хатами на Каннском кинофестивале - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
تبلیغ یخچال فریزر امرسان و دستمزد چند میلیاردی لیلا حاتمی در فضای مجازی مجددا خبرساز شده است.

به گزارش اسپوتنیک، لیلا حاتمی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون ایران که به تازگی در یک تیزر تبلیغاتی یک دقیقه‌ای ایفای نقش کرده است و تبلیغ یخچال فریزر تولید داخلی ایران را کرده، خبرساز شده است.

View this post on Instagram

A post shared by سفیدک (@sefiddak)

شایعه‌ی دستمزد ۱۵ میلیاردی این تیزر تبلیغاتی یک دقیقه‌ای در فضای مجازی سر و صدای زیادی کرده است و کاربران بی‌شماری به آن واکنش نشان می‌دهند. با توجه به اینکه صحت این موضوع هنوز مشخص نیست تاکنون نیز شرکت امرسان و بانوی بازیگر در این باره واکنشی نشان ندادند.

کاربران بسیاری این تبلیغ را بی‌محتوا و اقدام خانم حاتمی را دور از ذهن عنوان می‌کنند. برخی از این کاربران نیز ترفند این تبلیغ را هوشمندانه عنوان می‌کنند و معتقدند با یک ایده مسخره برای تبلیغ و انتخاب لیلا حاتمی، این تبلیغ وایرال شده و بسیاری در فضای مجازی این آگهی را خواهند دید.

کاربرانی نیز به دستمزد چند میلیاردی این تبلیغ اشاره می‌کنند و از این قیمت دستمزد برای یک آگهی یک دقیقه‌ای بسیار متعجب هستند. این کاربران با کنایه عنوان می‌کنند کل بودجه تبلیغ محصولات امرسان به دستمزد لیلا حاتمی تعلق گرفت. جمعی از کاربران هم با کنایه و به سخره گرفتن این تبلیغ به آن واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند جایزه بهترین بازی را باید به یخچال بدهند و تیزر بامزه و خنده‌داری بود که همگی به آن خندیدیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала