ماجرای جنجالی ضرب و شتم مشتری خانم بانک رفاه توسط کارمندان بانک +ویدئو، عکس

CC BY 2.0 / Shiny Things / The World Bank Group headquarters building in Washington, D.Cاعلام میزان کمک های بانک جهانی به کشورهای فقیر برای مقابله با کرونا
اعلام میزان کمک های بانک جهانی به کشورهای فقیر برای مقابله با کرونا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.05.2021
اشتراک
مدیرعامل بانک رفاه درباره فیلم کتک خوردن یک خانم از کارمندان بانک توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از حادثه کتک خوردن یک مشتری خانم در یکی از شعب بانک رفاه تهران در فضای مجازی دست به دست می‌شود و بسیاری از کاربران به آن واکنش‌های منفی و انتقادات فراوانی داشتند که به دنبال آن مدیر روابط عمومی بانک رفاه در واکنش به این موضوع و جزئیات ضرب و شام مشتری خانم توضیحاتی ارائه داد.

بهرام فرحی، مدیر روابط عمومی بانک رفاه کارگران گفت: «حفظ حرمت و کرامت مشتری همیشه سرلوحه بانک رفاه بوده است و باید نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کرد. این فیلم برای تیرماه سال گذشته است.»

وی در ادامه توضیح داد: «رفتار رئیس شعبه به هیچ عنوان قابل توجیه نیست، البته این خانم پیش از اینکه این رفتار از کارمندان شعبه سر بزند، با بهم ریختن شعبه و شکستن شیشه‌ها سعی در ایجاد اخلال در کار شعبه را داشت که متاسفانه با دخالت کارمند بانک، کار به مشاجره کشیده شد و وی را از بانک به بیرون فرستادند.»

فرحی همچنین افزود: «با اینکه مشتری بانک قصد ارائه مدرک جعلی داشته و اقدام به تخریب وسایل شعبه بانک کرده است. با این حال کارمند شعبه حق انجام چنین کاری را نداشته است و پس از اطلاع مدیریت بانک از این حادثه، با دستور وی رئیس شعبه مربوطه به کمیته انضباطی احضار و پرونده تشکیل شده و حکم نهایی اخراج برای کارمند مربوطه صادر شد. علاوه بر این صورت جلسه توسط کلانتری تهیه شده است و پلیس گزارش‌های تکمیلی را در این خصوص دارد.»

کاربران بسیاری ضمن ابراز تاسف از برخورد ناشایست متصدی بانک با مشتری خانم، عنوان می‌کنند اگر این خانم بانک را هم به آتش می‌کشید کسی حق نداشت با او چنین برخوردی کند و بایستی این شخص به بدترین شکل مجازات شود. جمعی از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که چرا فیلمی که مربوط به سال گذشته است اکنون باید پخش شود و چرا نتیجه دادگاه این متصدی اعلام نمی‌شود. گروهی از کاربران به نمونه‌های چنین برخوردهایی که با مردم عادی می‌شود اشاره می‌کنند و معتقدند اگر با افرادی که چنین رفتارهایی از خود نشان می‌دهند، برخوردهایی شود کمتر شاهد چنین اتفاقاتی در جامعه خواهیم بود.

برخی از کاربران این سوال را مطرح می‌کنند که چرا متصدی بانک با مراجعه کننده برخورد کرده است، مگر هر بانکی مامور حفاظت و انتظامی ندارد؟ برخی دیگر از کاربران نیز به شخصی که از بیرون بانک در حال فیلمبرداری بوده اشاره می‌کنند و عنوان می‌کنند چه خوب شد که مردم جامعه در جریان چنین اتفاقاتی قرار بگیرند که غالب اوقات از چشمشان دور می‌ماند، و چه بسیار خوب شد که با پیگیری و واکنش مردم مدیر روابط عمومی بانک رفاه به این اتفاق واکنش نشان داد و پاسخگو شد هر چند کافی نبود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала