خواننده پاپ ایران به علت دابسمش دختران هوادارش ممنوع الکار شد +ویدئو

© Sputnik / Evgenya Novozheninaعلی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد
علی جنتی : نیروی انتظامی اجازه لغو کنسرت ها و نمایش ها و... را ندارد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.05.2021
اشتراک
زانیار خسروی اعلام کرد که به جرم گذاشتن دابسمش طرفدارانش ممنوع الکار شد.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی زانیار خسروی خواننده جوان پاپ ایران، ویدئویی در صفحه شخصی خود در شبکه های مجازی منتشر کرده است که پس از آن اتفاقات زیادی برای او رخ داده است. وی در این باره گفته است که «وزارت ارشاد با تهیه کننده او تماس گرفته و ممنوع الکار شدن او را تا اطلاع ثانوی اطلاع دادند.»

خواننده پاپ ایرانی در ادامه افزود: «وقتی دلیل آن را جویا شدم به من گفتند به دلیل گذاشتن دابسمش‌های طرفدارانش ممنوع الکار شده ام.» او در ادامه با لحن تند و عصبانی ناراحتی خود را از مشکلات بسیاری که در این سال‌ها داشته بیان کرده و گفته است که ده سال کار کرده اما تنها ۴ سال مجوز کار داشته است و با این حال به جرم دابسمش‌‌هایی که طرفداران او انجام دادند حتی با وجود اینکه آن اشخاص با حجاب بودند او را ممنوع الکار کردند.

تعدادی زیادی از کاربران از زانیار خسروی خواننده پاپ دلجویی کرده و او را با پیام‌های محبت آمیزشان به آرامش دعوت کردند و تعدادی دیگر از این کاربران به خواننده پاپ لقب محبوب دل‌ها دادند و عنوان کردند شما هنرمندان ایرانی در قلب ما جای دارید. گروهی از کاربران به زانیار خسروی مهر تایید زدند و گفتند ممنون از اینکه دو کلام حرف حساب زدی. عده ای از کاربران نیز بر این عقیده هستند که وزارت ارشاد با این کارها فقط خوانندگان را از کشور ایران فراری می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала