واکنش‌های کنایه‌آمیز کاربران به یک تبلیغ تلویزیونی با حضور بانوی سینمای ایران +ویدئو

© AFP 2023 / Jung Yeon-Jeحمله هکرهای روسی ، آسیب پذیری ویندوز را آشکار کرد
حمله هکرهای روسی ، آسیب پذیری ویندوز را آشکار کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.05.2021
اشتراک
حضور لیلا حاتمی در آگهی تبلیغاتی یخچال فریزر امرسان مورد انتقاد کاربران فراوانی در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، به تازگی ویدئویی از یک آگهی تبلیغاتی یخچال فریزر ایرانی در فضای مجازی منتشر شده است و کاربران بسیاری که از حضور لیلا حاتمی، بانوی هنرپیشه سینمای ایران در این آگهی متعجب شده‌اند به آن واکنش نشان می‌دهند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от EMERSUN | امرسان (@emersun.official)

لیلا حاتمی کاراکتر این آگهی در نقش خانمی است که به تازگی اسباب‌کشی کرده و در حال چیدن خانه است که تصمیم می‌گیرد یخچال و فریزر خود را در سالن خانه قرار دهد. او در این آگهی عنوان می‌کند خانه با یخچال گرما می‌گیرد و پس از باز کردن یخچال با آن حرف می‌زند که این موضوع مورد انتقاد کاربران زیادی قرار گرفته است.

بسیاری از کاربران ایده تبلیغاتی این کار را نه تنها تایید نکردند بلکه آن را افتضاح خواندند و با جملات کنایه‌آمیز چون، از کی یخچال با صاحبش صحبت می‌کند و جای یخچال در سالن است؟! و آیا یار او در یخچال است که او این چنین با عشق با او صحبت می‌کند؟! به این آگهی تبلیغاتی واکنش نشان می‌دهند. کاربرانی عنوان می‌کنند لیلا حاتمی در تبلیغات تلویزیونی بازی نکرده بود که او هم این کار را انجام داد و جای بحثی دیگر باقی نمانده است. گروهی از کاربران حضور این بانوی بازیگر را در این تبلیغ، بسیار هوشمندانه عنوان کردند و او را تشویق می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала