اگر فشار خون بالا دارید، این خوراکی معجزه می کند

© Depositphotos.com / Benis Arapovic اگر فشار خون بالا دارید، این خوراکی معجزه می کند
اگر فشار خون بالا دارید، این خوراکی معجزه می کند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
سبک زندگی بی تحرک و رژیم غذایی نامناسب منجر به فشار خون می شود. برای کاهش فشار خون، خوردن سیب و چغندر، ماهی ضروری است.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر میروشنیكوف، متخصص تغذیه در روسیه روی آنتن كانال تلویزیونی مسكو 24 در مورد محصولاتی كه به كاهش فشار خون كمك می كنند گزارشی را مطرح نمود.

کارشناس ایرانی: افرادی که فشار خون بالا دارند در معرض خطر کرونا هستند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.10.2020
کارشناس ایرانی: افرادی که فشار خون بالا دارند در معرض خطر کرونا هستند

به گفته وی، برای کاهش فشار خون اول از همه توجه به سیب ضروری است. سیب حاوی فیبر هستند، که تأثیر مثبتی بر سیستم گوارش دارد و به کاهش کلسترول و فشار خون کمک می کند. هنجار روزانه برای پیشگیری از فشار خون بالا یک یا دو سیب است.

علاوه بر این، چغندر یک محصول مهم در مبارزه با فشار خون شریانی است. علاوه بر پکتین (فیبر موجود در سیب) حاوی اکسید نیتریک است که مسئول اتساع عروق است. با افزایش فشار  خون، پزشک نوشیدن آب چغندر را توصیه می کند.

همچنین باید تا حد امکان زردآلو خشک مصرف کنید، زیرا دو سوم ارزش روزانه پتاسیم را می توان در این میوه خشک خاص یافت. پتاسیم برای تنظیم انقباض عضله، از جمله انقباض عضله قلب، و گشاد شدن عروق لازم است. اسید چرب امگا 3 همچنین برای سیستم قلبی عروقی مفید است. بیشتر از همه اومگا 3 در ماهی وجود دارد. برای کسانی که از فشار خون بالا در فشار طبیعی رنج می برند، شاه ماهی مناسب است. از محصولات حاوی پروتئین گیاهی - حبوبات و نخود غافل نشوید. دکتر توصیه می کند که آنها را به عنوان یک غذای جانبی دو تا سه بار در هفته استفاده کنید. لوبیا با شاه ماهی بهترین عملکرد را دارد.

به گفته پزشک ، مقدار توصیه شده روزانه نمک برای بیماران فشار خون بالا پنج گرم (قاشق چای خوری) است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала