دعانویس مرموز و فوق لاکچری تهران با درآمد میلیاردی +ویدئو

© Sputnik / Viktor Tolochkoدستگیری و جریمه فال گیرها در ترکمنستان
دستگیری و جریمه فال گیرها در ترکمنستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.05.2021
اشتراک
یک دعانویس معروف در تهران با مشتری‌های پولدار درآمد میلیاردی کسب می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، مدت‌هاست که ویدئویی درباره یکی از دعانویس‌های معروف در تهران، در فضای مجازی منتشر می‌شود که قصد دارد به مردم هشدار دهد تا طعمه نشوند. این ویدئو درباره شخصی به نام ابو ادریس است که با دعانویسی و کارهایی از این قبیل درآمدهای میلیاردی کسب می‌کند، خودروی پورشه و ویلایی چند میلیاردی در نیاوران دارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от تاپ ترینهای روز (@top10rooz)

گفته می‌شود دستمزد او بین ۱۰ میلیون تومان تا ۲ میلیارد تومان است و مشتری‌های باکلاس و لاکچری‌اش که از شخصیت‌های سیاسی، سینمایی و فوتبالیست‌هاست، این مبالغ را به حساب او واریز می‌کنند. برخی از مشتری‌های ابو ادریس معتقدند که او چهارصد سال سن دارد و چهل شبانه روز مدفوع خشک شده خودش را خورده تا توانسته به این درجه از مرتاضی برسد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от هرقلم / harghalam (@harghalam)

اما کارهایی که او در ازای پول انجام می‌دهد چه می‌باشد؟ او حتی برای افزایش فالوئر اینستاگرام و تلگرام، برگشتن و بی‌قرار کردن معشوق و موارد بسیار دیگر دعا درست می‌کند. کاربران بسیاری به این موضوع واکنش نشان می‌دهند و در این باره نظرات مختلفی عنوان می‌کنند.
برخی از کاربران عنوان می‌کنند این ویدئو یک ویدئوی آگاهی‌رسانی نیست و یک تبلیغ برای دعانویس‌ها و بویژه این دعانویس است. برخی دیگر از کاربران معتقدند غالب مردم ایران به دعاهای این چنینی تمایل نشان می‌دهند و به دعاهای این افراد اعتقاد دارند و همیشه در جستجوی فال و دعانویسی هستند. کاربرانی نیز عنوان می‌کنند افراد پولدار، میلیاردی خرج می‌کنند و حتی گاهی این هزینه‌ها را برای سرگرمی انجام می‌دهند اما در نهایت نتیجه‌ای از این دعانویس‌ها نمی‌گیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала