این زن آرزو داشت در مراسم تشییع جنازه خود شرکت کند + ویدئو

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر زنی که می خواست در مراسم تشییع جنازه خود حضور پیدا کند، به آرزوی خود رسید
زنی که می خواست در مراسم تشییع جنازه خود حضور پیدا کند، به آرزوی خود رسید - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
اشتراک
یکی از ساکنان جمهوری دومنیکن با حضور در تشییع جنازه خود به آرزوی خود رسید و هزاران دلار برای این کار خرج کرد.

 به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، یک زن که برای خود مراسم تشییع جنازه برقرار کرده بود در شبکه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

در اواخر آوریل ، مایرا آلونزوی 59 ساله مراسم خاکسپاری جعلی را برای خود در زادگاهش سانتیاگو ترتیب داد. این زن تابوتی را برای آن روز اجاره کرد و اقوام و دوستانش را به مراسم دعوت کرد. جامه ای سفید به تن کرد، تاج گل با سرش گذاشت، در تابوتی دراز کشید و چشمانش را بست و وانمود کرد که مرده است. زن دومنیکنی همانند یک جسد در یک سردخانه به نظر می رسید.

در تصاویر مربوط به مراسم تشییع جنازه، نزدیکان و دوستان زن دیده می شود که لبخند می زنند و از آنچه در تلفن هایشان اتفاق می افتد فیلم می گیرند، در حالی که آلونزو در یک تابوت سفید قرار دارد. این زن گفت که حدود 60 هزار پزوی مکزیک برای سازماندهی یک مراسم خاکسپاری جعلی هزینه کرده است. به گفته این زن دومنیکنی، این رویا به لطف اقوام، دوستان نزدیک و همسایگانش تحقق یافته است.

آلونزو گفت: "اگر من فردا بمیرم، نمی خواهم كه كسی برای من مراسم تشییع جنازه ترتیب دهد، زیرا من در طول زندگی ام همه كارها را انجام داده ام." او همچنین به شوخی به عزیزانش توصیه کرد که در آینده نزدیک از دنیا نروند، زیرا در تابوت بسیار احساس تنهایی می کنند.

کاربران شبکه های اجتماعی از عمل این زن دومنیکن انتقاد کردند. مفسران گفتند این زن زمان بدی را برای برگزاری مراسم خاکسپاری جعلی انتخاب کرده است، در حالی که بسیاری از مردم از کووید 19 می میرند، وی زندگی دیگران را به خطر انداخته است تا به مراسم تشییع جنازه وی بیایند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала