واکنش‌ها به ممنوعیت پوشیدن کت در ادارات خوزستان +عکس، ویدئو

© Sputnikخوزستان
خوزستان - اسپوتنیک ایران  , 1920, 13.05.2021
اشتراک
در راستای کاهش مصرف برق در ادارات خوزستان پوشیدن کت برای کلیه مدیران و کارکنان از اول خرداد تا پایان شهریور ممنوع باشد.

به گزارش اسپوتنیک، در فضای مجازی کاربران فراوانی به موضوع ممنوعیت پوشیدن کت برای مدیران و کارکنان ادارات در خوزستان واکنش نشان دادند. این موضوع به دنبال نامه‌ای با عنوان مصرف برق در ساختمان‌های اداری توسط شرکت سهامی برق خوزستان به استاندار خوزستان خبرساز شد.

شرکت سهامی برق منطقه‌ای خوزستان طی این نامه نوشت: «عطف به ابلاغیه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۱ معاونت محترم امور برق و انرژی وزارت نیرو و نامه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۱ معاون محترم هماهنگی توزیع شرکت توانیر مبنی بر ضرورت مدیریت مصرف برق در تمامی ساختمان‌های اداری به نحوی که انرژی مصرفی ساختمان‌ها به حداکثر  درصد مصرف دوره مشابه سال قبل در ساعات اداری و ۱۰ درصد دیماند مصرفی دوره مشابه سال گذشته بعد از ساعات اداری محدود شود. با توجه به اهمیت و حساسیت شرایط تابستان سخت پیش رو پیشنهاد می‌شود به تمامی بانک‌ها، ادارات و دستگاه‌های استان ابلاغ فرمایید: در راستای مدیریت بهینه مصرف برق، پوشیدن کت برای تمام مدیران و کارکنان از اول خرداد لغایت پایان شهریور ممنوع باشد.»

کاربران بسیاری عنوان می‌کنند ممکن است این پیشنهاد عملی باشد اما موثر نخواهد بود، گرمای خوزستان بسیار بالا می‌باشد و در همه‌ی ساختمان‌ها سیستم سرمایشی روشن خواهد بود و این طرح در پایان ناموفق خواهد بود. جمعی از کاربران معتقدند این دستور بیشتر به یک شوخی شباهت دارد چراکه اکثر کارکنان در این فصل به علت گرم بودن هوا کت نمی‌پوشند. این کاربران در ادامه عنوان می‌کنند پس تکلیف خانم‌هایی که با مانتو و چادر هستند چه می‌شود؟

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от گیلان پیشرو (@gilanpishro)

کاربرانی نیز با کنایه و تمسخر به این طرح واکنش نشان می‌دهند و عنوان می‌کنند این ایده‌ها فقط برای مسئولین ایرانی‌ست که از این راهکارهای عجیب و غریب استفاده می‌کنند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آبادان #آبادان_لایو abadan (@live.abadan)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала