جدایی خواننده معروف ترکیه‌ای از تاجر ایرانی +عکس

© Photo / TwitterEbru Gündeş ve Rıza Sarraf
Ebru Gündeş ve Rıza Sarraf - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.05.2021
اشتراک
جدایی خواننده ترکیه‌ای معروف به دلیل خیانت همسرش واکنش کاربران در فضای مجازی، بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است در فضای مجازی خبر جدا شدن ابرو گوندش، خواننده اهل کشور ترکیه از همسر خود رضا ضراب، تاجر ایرانی، موجب سر و صدای زیادی در فضای مجازی شده است.

گفته شده است که ابرو گوندش پس از ۶ سال زندگی تصمیم جدایی از رضا ضراب را گرفته است. همچنین گفته شده است که پرونده طلاق این دو نفر که مدت زیادی طول کشیده بود، پس از اخبار مربوط به خیانت کردن رضا ضراب به گوندش، به پایان رسید.

ابرو گوندش که هم اکنون ۴۱ سال دارد و در ایران نیز شناخته شده است، از ازدواج با رضا ضراب، دختری ۵ ساله به نام آلارا دارد.

در خبرها منتشر شده است که دادگاه سرپرستی دختر پنج ساله ابرو گوندش و رضا ضراب را به ابرو واگذار کرده است. همچنین گفته شده است که گوندش قبل از ازدواج با رضا ضراب، ۲ بار ازدواج کرده و طلاق گرفته است.
ابرو قبل از این ماجرا در مورد ولخرجی‌های رضا ضراب گفته بود که همسرش قصد دارد سیاره مریخ را بخرد و به او هدیه دهد.

تعدادی از کاربران از خیانت کردن رضا ضراب به ابرو گوندش بسیار ناراحت شدند و او را لایق بودن با خواننده‌ای همچون ابرو ندانستند. تعداد دیگری از کاربران این خواننده ترکیه ای را لایق بهترین‌ها دانسته و برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند. گروه دیگری از کاربران عنوان کردند که ازدواج شخصیت‌های مشهور و سرمایه داران به نوعی ازدواج‌ کاری است و این جدا شدن‌ها را عادی دانستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала